اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول بسیج رسانه در همدان:

بسیج رسانه نظامی ارزشی و مهارت‌افزاست / انتقال فضیلت معنوی

خبرگزاری فارس: مسئول بسیج رسانه در استان همدان با اشاره به راه‌اندازی سازمان بسیج رسانه در همدان گفت: این مجموعه با برخورداری از نظامی منسجم و مهارت‌افزا در پی مشارکت نیروهای متعهد و متخصص است.

بسیج رسانه نظامی ارزشی و مهارت‌افزاست / انتقال فضیلت معنوی

عباس محرمی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به راه‌اندازی سازمان بسیج رسانه در کشور اظهار داشت: استان همدان نیز در همین راستا اقدام به تشکیل این سازمان کرده که دارای وظایف خاصی است.

وی با بیان اینکه این معاونت زمینه حضور اصحاب بسیجی رسانه اعم از بیداری، شنیداری، مجازی و عکاسان را فراهم کرده است، ادامه داد: از آن جا که قبلاً مکان مشخصی برای حضور این افراد وجود نداشت به منظور ساماندهی به این وضعیت نسبت به تشکیل بسیج رسانه در سطح کشور اقدام شده است.

مسئول بسیج رسانه در استان همدان گفت: گسترش تفکر بسیجی، کمک به ترویج و نهادینه‌سازی امر به معروف و نهی از منکر، بکارگیری اصحاب رسانه و هم‌افزایی در راستای تحقق آرمان‌های انقلاب و ظرفیت‌سازی در جامعه رسانه‌ای کشور از اهداف تشکیل این سازمان به شمار می‌رود.

به گفته وی ایجاد انسجام و تقویت هویت جمعی بین اصحاب رسانه از یک سو و کمک به افزایش تراز تربیت اهالی رسانه و ارتقای فضیلت معنوی در میان آنها از سوی دیگر مد نظر ویژه این سازمان است.

محرمی حضور بسیج و پر کردن فضای رسانه‌ای تصویری با ایجاد گروه‌های تلویزیونی و رادیویی و تولید برنامه را از دیگر راهبردهای این سازمان دانست و ادامه داد: با این اقدام، بسیج نیز در تولید و اجرای برنامه‌ و تأمین خوراک فرهنگی و معنوی مردم نقش خود را ایفا خواهد کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون هیچ گونه ثبت نامی برای عضویت در این سازمان نداشته‌ایم، دلیل این امر را ایجاد بسترسازی و انجام کارهای مقدماتی آن دانست و اظهار داشت: به زودی با فراخوانی که در این زمینه می‌دهیم علاقه‌مندان فعال در فضای رسانه‌ استان می‌توانند به عضویت این مجموعه درآیند.

مسئول بسیج رسانه در استان همدان از انعقاد تفاهمنامه‌هایی برای تولید برنامه‌های رادیویی و تلویزیونی با صدا و سیمای همدان خبر داد و افزود: دعوت از کارگردانان، تهیه‌کنندگان و علاقه‌مندان به فعالیت در این عرصه دیگر گام ما برای اجرایی شدن برنامه‌ها و اهداف است تا طبق ساز و کار تعیین شده وارد عرصه فعالیت شوند.

وی با بیان اینکه لوازم و تجهیزات خریداری شده است، گفت: بقیه اقدامات برای ورود به این عرصه و فعالیت در این زمینه نیز با قدرت و قوت در حال انجام است.

محرمی در بخش دیگری از سخنانش سازمان بسیج رسانه را سازمانی با ماهیت انقلابی، فرهنگی و مروج ارزش‌ها دانست و ادامه داد: این مجموعه با برخورداری از نظامی منسجم و مهارت‌افزا در پی مشارکت نیروهای متعهد و متخصص بوده و در این زمینه بسترسازی‌های لازم را خواهد داشت.

وی در پایان با اشاره به نقش مهم و اثرگذار رسانه در ابعاد مختلف آن در سطح جامعه، فعالیت اصحاب بسیجی رسانه را عامل سیر کشور به سوی تعالی دانست و ابراز داشت: بسیجیان با فعالیت در این عرصه ضمن اینکه زمینه رشد معنوی خود را فراهم می‌آورند، عامل انتقال فضیلت به درون جامعه هستند.

انتهای پیام/89002/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول