اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر مقابله با تهدیدات نرم مرکز بسیج رسانه ملی تشریح کرد

برنامه‌های ماهواره در بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به انتخابات

مدیر مقابله با تهدیدات نرم مرکز بسیج رسانه ملی جهت‌گیری فعالیت رسانه‌های بیگانه در شرایط کنونی را بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و اهمیت آن از طریق ایجاد فاصله میان مردم و نظام دانست.

برنامه‌های ماهواره در بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به انتخابات

عشرت شایق سه‌شنبه در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در تبریز اظهار کرد: نشر شایعات، ترویج بی اعتمادی، مایوس کردن مردم از آینده و غیرقابل حل جلوه دادن مشکلات اقتصادی و اجتماعی ایران  از برنامه‌های هدفمند شبکه‌های ماهواره‌های و دیگر ابزارهای تهاجمی کشورهای نظام سلطه برای جلوگیری از تحقق حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی است.

وی جهت گیری فعالیت رسانه‌های بیگانه در شرایط کنونی را بی‌تفاوت کردن مردم نسبت به انتخابات یازدهم ریاست جمهوری و اهمیت آن از طریق ایجاد فاصله میان مردم و نظام دانست و افزود: تحقق حماسه سیاسی در انتخابات ریاست جمهوری مقدمه حماسه اقتصادی خواهد بود و بدخواهان برای مقابله با چنین تحولات سرنوشت سازی همه ابزارهای خود را بکار گرفته‌اند.

شایق با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در مورد نیاز کشور به خلق حماسه و حرکت جهشی بزرگ در عرصه های اقتصادی و سیاسی کشور گفت: روحیه ولایتمداری همراه با هوشمندی و داشتن انگیزه برای مقابله با زیاده خواهی مستکبران از توانمندی‌های مردم ایران برای انجام حرکت‌های بزرگ و حماسی است که این ویژگی‌ها نباید در کشمکش‌های سیاسی و تبلیغاتی آسیب ببینند.

این کارشناس مسائل سیاسی تاکید کرد: دشمنان عزت و سربلندی ملت ایران با هدف آسیب رسانی به انسجام و وحدت ایرانیان، جنگ نرم گسترده‌ای را آغاز کرده‌اند و عده‌ای نیز در داخل کشور دانسته و یا ندانسته برای تحقق اهداف آنان گام بر می‌دارند.

شایق لازمه خنثی سازی توطئه‌ها و ترفندهای رنگارنگ دشمنان را داشتن بصیرت و گم نکردن مسیر دانست و گفت: با وجود تهاجم سنگین و همه جانبه استکبار، مردم ایران با روشنگری‌های مقام معظم رهبری  در بیست و چهارم خرداد ماه یکی از پرشورترین انتخابات ریاست جمهوری را برگزار و حماسه سیاسی 92 را رقم خواهند زد.

انتهای پیام/60002/ق30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول