اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

کارشناس مسائل سیاسی:

بسیج در جنگ رسانه‏ای با دشمن وارد عمل شود

خبرگزاری فارس: یک کارشناس مسائل سیاسی گفت: بسیج باید در جنگ رسانه‏ای با دشمن وارد شود و رسالت خود را که حفظ ارزش‏هاست، انجام دهد.

بسیج در جنگ رسانه‏ای با دشمن وارد عمل شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شاهرود، علی عامری در گردهمایی خبرنگاران بسیجی شاهرود اظهار داشت: بسیج با توجه به اساس‏نامه‌ای که دارد، باید از ارزش‌های انقلاب و اسلام دفاع کرده و در راستای ترویج و تبیین فرهنگ انقلاب و اسلام در کشور و جهان تلاش کند؛ بنابراین لازم است که بسیج در همه‌ ابعاد تجهیز و آماده شود.

وی افزود: دشمنان این مرز و بوم بعد از ناامیدی از جنگ سخت و نیمه سخت، به جنگ نرم روی آورده‌اند و در این راه، تمام توان سخت‌افزاری و نرم‌افزاری خود را به کار بسته‌اند.

این مسئول ادامه داد: غربی‏ها تلاش می‌کنند تا با توطئه‌های مختلف، انقلاب و اسلام را به زانو درآورده و آن را از میان بردارند.

وی با اشاره به ابزار دشمن در جنگ نرم گفت: مهم‏ترین ابزار دشمن در این جنگ، رسانه است که ماهواره و اینترنت از مهم‌ترین آنهاست.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: دشمن با این ابزار تلاش می‌کند تا فکر و ذهن جامعه و به ویژه نسل جوان را به خود جلب کرده و با شایعه‌پراکنی و شبهه‌افکنی، پایه‌های نظام اسلامی را سست کند.

عامری با بیان اینکه بسیج در جنگ نرم باید به تکلیف خود عمل کند، اظهار داشت: ما در بسیج با توجه به شرایط و جنگ دشمن باید آماده باشیم و یکی از این ابزارهای مقابله با این دسیسه‏ها، رسانه و تولید اخبار صحیح و دقیق از جامعه و به ویژه نهاد انقلابی بسیج است.

وی خاطرنشان کرد: دشمنان علیه بسیج و سپاه بسیار شایعه‌پراکنی و ایجاد هراس می‌کنند و باید مقابل این حرکت عکس‌العمل مناسب نشان داد.

این کارشناس مسائل سیاسی اضافه کرد: این هدف تنها با مقابله به مثل محقق می‌شود و ما نیز باید با استفاده از ابزار رسانه‌ای و فضای مجازی، واقعیات و عملکرد درست بسیج و سپاه را به همه جهان نشان دهیم.

عامری با تاکید بر بحث خبر و اطلاع‌رسانی در جامعه گفت: اکنون همه به این توجه دارند که چه اتفاقی در پیرامونشان رخ می‌دهد و آن را از هر منبعی دریافت می‌کنند و ما نباید از این قافله عقب بمانیم.

وی تصریح کرد: باید با سازماندهی و اطلاع‌رسانی به‏موقع، دقیق و صحیح جامعه را از فعالیت‌های خود و دسیسه‌های دشمن آگاه کنیم.

این مسئول با اشاره به نحوه نگارش خبر و قواعد خبرنویسی، خبرنگاران افتخاری بسیج را به ارسال اخبار بسیج ترغیب کرد و افزود: تلاش بسیج این است که برابر دسیسه‌های دشمنان با هر امکانات و روشی ایستادگی کند و خبرنویسی و خبررسانی در این مقوله اهمیت ویژه‌ای دارد.

انتهای پیام/740032/ش/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول