اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد:

آمادگی کامل یزد برای برگزاری انتخابات/ انتخابات زیر ذره‌بین دشمنان سست‌بنیان

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: انتخابات یازدهمین دوره ریاست جمهوری هم برای ملت ما و هم دشمنان نظام مهم است به همین دلیل دشمن تمام توان خود را برای به چالش کشیدن انتخابات به کار گرفته و آن را زیر ذره‌بین قرار داده است.

آمادگی کامل یزد برای برگزاری انتخابات/ انتخابات زیر ذره‌بین دشمنان سست‌بنیان

غلامحسین دشتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: دشمنان نظام همه همت و توان خود را برای به چالش کشیدن انتخابات به کار گرفته و این نشان از اهمیت و حساس بودن این انتخابات دارد.

وی افزود: ملت و کشور ایران به برکت خون شهدا و مجاهدت‌های جوانان خود در عرصه‌های مختلف، به یک رقیب راهبردی برای آمریکا در سطح جهان تبدیل شده است و با دارا بودن پتانسیل‌های زیادی در حوزه‌های مختلف، از سطح بازدارندگی بسیار بالایی در سطح جهان برخوردار است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد یادآور شد: نظام سلطه و استکبار جهانی با نظام مردم سالاری که در ایران پایه ریزی شده مخالف است و مخالفت‌هایی با انتخاباتی که در چند دهه در ایران برگزار شده، داشته است.

دشتی با اشاره به بلوغ فکری و بصیرت ملت ایران عنوان کرد: ملت ما با افزایش شناخت و بصیرت خود از موقعیت‌های گوناگون و مدنظر قرار دادن اولویت‌ها، سیر صعودی خود در پیشرفت علمی را با شتاب هر چه بیشتر ادامه می‌دهد و در عرصه سیاسی نیز با پیروی مطلق از ولایت و با هدایت‌های داهیانه رهبر معظم انقلاب اسلامی و همبستگی کامل به سرمنزل مقصود خواهد رسید.

رئیس ستاد انتخابات استان یزد با اشاره به صرف هزینه‌های هنگفت آمریکا برای برگزاری انتخابات گفت: در این دهه طبق آمارها گرانترین رویداد انتخاباتی مربوط به آمریکا است که بیش از 400 میلیارد دلار برای آن هزینه شده و این امر نشان می‌دهد بنگاه‌های سرمایه‌گذاری آمریکا و بنگاه‌های اقتصادی و تبلیغاتی بیش از مردم آمریکا در انتخابات این کشور سهیم هستند.

* تزلزل موقعیت ‌آمریکا سبب شده تا انتخابات ایران را زیر ذره‌بین ببرد

دشتی اظهار داشت: این انتخابات به دلیل جریانات رخ داده در بعضی کشورهای مواجه با بیداری اسلامی، آمریکا را متزلزل کرده و ملت‌ها در پی الگوگیری از انقلاب و روند انتخابات ایران هستند به همین دلیل انتخابات برای آمریکا و دشمنان ما مهم است و روند انتخابات را زیر ذره بین خود می‌برند.

وی بیان کرد: انتخابات برای ملت بزرگ ایران نیز به خاطر مشارکت در تعیین سرنوشت خود و استحکام پایه‌های نظامی که خود با نثار خون جوانانشان آن را پایه ریزی کردند، مهم و حساس است.

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: ملت شریف ایران به ویژه مردم فهیم استان یزد همانطور که در عرصه‌های مختلف سیاسی نقش‌آفرینی کردند، در این انتخابات هم مشارکت چشمگیری خواهند داشت.

* زنان هم در پای صندوق‌های رای حماسه می‌سازند و هم در تشویق افراد خانواده نقش اساسی دارند

دشتی با اشاره به نقش مهم زنان در عرصه سیاسی کشور افزود: زنان ما در طول سه دهه انقلاب نشان دادند که با بینش و بلوغ فکری خود در همه عرصه‌ها حضور دارند و همانطور که در هشت سال دفاع مقدس، همسران و فرزندان خود را به خط مقدم می‌فرستادند، در انتخابات نیز هم خود مشارکت چشمگیری خواهند داشت و هم تمام افراد خانواده را به حضور در انتخابات تشویق می‌کنند.

وی اظهار داشت: حضور زنان در مراکز علمی کشور و پست‌های مهم سیاسی بر کسی پوشیده نیست و هم‌اکنون بیش از 60 درصد مراکز دانشگاهی کشور را زنان اشغال کرده‌اند.

* آمادگی کامل استان یزد برای برگزاری انتخاباتی سالم

معاون سیاسی و امنیتی استاندار یزد گفت: استان یزد با توجه به بینش و فهم مردم همانطور که در راهپیمایی 22 بهمن ماه نشان دادند، برای حضوری بالنده در انتخابات آماده هستند.

وی یادآور شد: هم‌اکنون در حال بررسی صلاحیت نامزدهای شوراهای شهر و روستا هستیم و از 16 خرداد کار تبلیغات آنها آغاز می‌شود.

دشتی عنوان کرد: صندوق‌های رای استان یزد تحویل داده شده همچنین شعب انتخابات هم شناخته و معرفی شده است و علاوه بر آن دست‌اندرکاران انتخابات، معتمدان و ناظران انتخابات هم معرفی شده‌اند و استان یزد آمادگی کامل برای برگزاری یک رفراندوم مردمی و حماسه سیاسی بزرگ را دارد.

انتهای پیام/2464/خ30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول