اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون آموزش و پرورش استان بوشهر تشریح کرد

موفقیت‌های آموزش و پرورش بوشهر در زمینه‌های مختلف علمی ـ آموزشی در سطح کشور

معاون اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال این اداره موفقیت‎های زیادی نظیر انتخاب به عنوان یکی از سه استان برتر در پروژه مهر و هوشمندسازی مدارس، رتبه اول در تولید محتوای الکترونیک و صعود 4 پله‎ای در کنکور سراسری داشته است.

موفقیت‌های آموزش و پرورش بوشهر در زمینه‌های مختلف علمی ـ آموزشی در سطح کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، عبدالرضا بحرینی صبح امروز در همایش بزرگ فرهنگیان منطقه بردخون اظهار داشت: برای تحقق شعار حماسه سیاسی و اقتصادی و پیروی از ولایت فقیه باید با هوشیاری و بصیرت کامل وارد صحنه شویم.

وی تصریح کرد: کشور ما در ابعاد بین‎المللی، ملی و آموزش و پرورش دارای موقعیت خاص و منحصر به فرد بوده است و باید با مشارکت حداکثری حماسه‎ای دیدنی و ماندگار بیافرینیم.

بحرینی افزود: سال تحصیلی گذشته سالی ویژه و مثال زدنی بود که با مشارکت فرهنگیان با زیبایی‎هایی رقم خورد که در عمر آموزش و پرورش بی‎سابقه است و با افتخار سر خود را بالا گرفتیم و با رونمایی از سند تحول بنیادین شادی و لبخند را در چهره مبارک رهبر فرزانه انقلاب مشاهده کردیم.

وی اضافه کرد: امسال آموزش و پرورش استان بوشهر موفقیت‎های زیادی نظیر انتخاب به عنوان یکی از سه استان برتر در پروژه مهر و هوشمندسازی مدارس، رتبه اول در تولید محتوای الکترونیکی، صعود 4 پله‎ای در کنکور سراسری، رتبه دوم کشوری در توسعه فنی و حرفه‎ای و درخشش در المپیادهای کشوری داشته است و سال آینده سال سرنوشت سازی خواهد بود.

معاون آموزش متوسطه اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: نیازمند مشارکت فرهنگیان در همه صحنه‎ها هستیم و امیدواریم به جایی برسیم که جامعه از ما قدردانی کند زیرا تکریم معلم تکریم علم و دانایی و خود جامعه است هر چند که دین معلم را نمی‎توان با اقدامات مادی ادا کرد.

حجت الاسلام سیدحسین رکنی حسینی امام جمعه بردخون نیز با اشاره به جایگاه و مقام معلم خواستار حضور و مشارکت فرهنگیان در عرصه‎های مختلف نظام شد.

کفیل اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز با تقدیر از تلاش فرهنگیان گفت: معلمان امروز در دو عرصه یادگیری و یاددهندگی فعالیت می‎کنند و با استفاده از روش‎های نوین و بهره‎بردن از مدیریت مشارکتی و اهداف مشترک و کلان در زمینه پیشبرد چشم‎انداز کشور پیشتاز و فعال هستند.

بهرام حسینی‌پناه افزود: منطقه بردخون در زمینه‎های هوشمندسازی مدارس، استفاده از امکانات نوین و هوشمند، حضور دانش آموزان در مسابقات فناوری نانو و جوان خوارزمی، درخشش در المپیاد علمی، کسب رتبه سوم کنکور، رتبه برتر پروژه مهر و رتبه اول ارزیابی واحدهای اداری موفقیت داشته است.

در ادامه با تقدیم هدایایی از 14 نفر از معلمان نمونه استانی و منطقه‎ای و رتبه‎های برتر استانی و کشوری تقدیر شد.

انتهای پیام/66007/و30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول