اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده آشوریان در مجلس:

انتخابات ایران سمبل دموکراسی واقعی است

نماینده آشوریان در مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات کشور ما نمونه و سمبل استقرار دموکراسی واقعی است.

انتخابات ایران سمبل دموکراسی واقعی است

یونا‌تن‌ بت‌کلیا امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در ارومیه، اظهار داشت: انتخابات‌هایی که در کشور ما اعم از ریاست جمهوری، مجلس خبرگان رهبری، شورای اسلامی شهر و روستا برپا می‌شود بیانگر استقرار حکومت مبتنی بر مردم‌سالاری است به طوری که این موضوع فقط یک شعار صرف نیست.

وی با اشاره به اینکه ملت ایران اسلامی در آستانه برپایی سه انتخابات قرار دارند، افزود: کشورهای غربی به طور مستمر از دموکراسی و حقوق بشر دم می‌زنند ولی باید به این نکته اعتراف کنند که دموکراسی واقعی در  کشور ما تحقق یافته است و به معنای واقعی کلمه در تصمیم‌گیری‌ها به آرای مردم اهمیت داده می‌شود.

بت‌کلیا به بی‌پایه و اساس بودن شعارهای مردم‌سالاری کشورهای دیگر اشاره کرد و افزود: کشورهایی که در این زمینه ادعاهایی را مطرح می‌کنند نه برای ملت خود و نه برای سایر ملل دنیا حقی قائل نیستند به طوری که با تجاوز به خاک سایر کشورهای دنیا به کذب بودن شعارهای انسان‌دوستانه خود صحه می‌‌گذارند.

این نماینده مجلس مهم‌ترین نیاز فعلی کشورمان را اتحاد و همبستگی دانست و اظهار داشت: دشمنان نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به انحای مختلف به دنبال زیر سئوال بردن انتخابات کشور ما هستند حال آنکه ملت ما با حفظ هوشیاری و با حفظ بصیرت در این انتخابات‌ها شرکت می‌کنند تا باری دیگر دشمنان را مایوس کنند.

وی خودداری از تخریب چهره‌های انتخاباتی را خواستار شد و اظهار داشت: کسانی که خواستار این هستند فرصت خدمت کردن به ایران اسلامی را به دست آورند باید با راه‌های قانونی و در چارچوب اخلاق وارد عمل شده و ضمن خودداری از تخریب دیگران نسبت به تشریح برنامه‌ها و اهداف خود مبادرت کنند تا به این ترتیب نقاط قوت فعلی بیشتر تقویت شده و نقاط ضعف نیز اصلاح شود.

انتهای پیام/61002/ی30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول