اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با حضور بیش از 2 هزار دانش‌آموز دختر

راهپیمایی «پیروان فاطمی و حامیان ولایت فقیه» در کاشان برگزار شد

راهپیمایی دانش‌آموزان دختر مدارس راهنمایی و دبیرستان شهرستان کاشان با عنوان «پیروان فاطمی و حامیان ولایت» با حضور بیش از 2 هزار دانش‌آموز دختر در این شهرستان برگزار شد.

راهپیمایی «پیروان فاطمی و حامیان ولایت فقیه» در کاشان برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان پیش از ظهر امروز در این آیین اظهار داشت:  همانگونه که در صدر اسلام حضرت فاطمه زهرا (س) برای دفاع از ولایت به شهادت رسید امروز نیز باید در برابر توطئه‌ها و تهدیدهای دشمن ایستادگی و از ولایت دفاع کرد.

حجت‌الاسلام سید محسن حسینی دیباجی خاطرنشان کرد: امروز دختران دانش‌آموز بسیجی به عنوان پیروان فاطمی در دفاع از ولایت فقیه مقابل دشمن ایستاده‌‌اند تا با اعلام حمایت خود از این اصل خدشه‌ناپذیر حضرت فاطمه زهرا (س) را خشنود سازند.

وی با بیان اینکه در صدر اسلام کسانی که حضرت علی (ع) را یاری نکردند مکلف به تکلیف بودند اما به تکلیف خود عمل نکردند ابراز داشت: امروز نیز ما برای حمایت از ولی فقیه زمان خود مکلف به انجام وظیفه هستیم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه کاشان با اشاره به اینکه امروز در زمان غیبت تکلیف دفاع از ولایت فقیه است افزود: عملیاتی کردن «حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی» در حقیقت همان حمایت از ولی فقیه زمان و انجام تکلیف شرایط کنونی محسوب می‌شود.

وی در ادامه به انتخابات آتی ریاست جمهوری اشاره و عنوان کرد: هنوز دشمن امید زیادی به انتخابات ریاست جمهوری دارد تا بتواند با نفوذ خود ضمن کم‌رنگ کردن حضور همگانی مردم در پای صندوق‌های رأی، حامیانش را یاری دهد تا بتوانند با پیروزی در انتخابات سکان کشور را به دست بگیرند.    

به گفته وی حضور مردم در انتخابات و انتخاب نامزدهایی که معیارهای آنان به معیارهای ولی فقیه نزدیکتر است می‌تواند نقشه دشمن را برای نفوذ در انتخابات نقش بر آب کند. 

حسینی دیباجی یادآور شد: این کشور تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشد از همه آسیب‌ها، توطئه‌ها و تحریم‌های دشمن در امان است.

به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، بیش از 2 هزار نفر از دانش‌آموزان دختر مدارس راهنمایی و دبیرستان این شهرستان به نمایندگی از دختران کاشانی در این راهپیمایی که با عنوان پیروان فاطمی و حامیان ولایت برگزار شد شرکت کردند.

شرکت‌کنندگان در راهپیمایی با در دست داشتن پلاکاردها و پارچه نوشته‌هایی که روی آنها عبارات «یا فاطمه شعار ما است، حجاب افتخار ما است»،«حمایت از ولایت، حمایت از فاطمه است» نقش بسته بود و همچنین با سردادن شعارهایی نظیر «حفظ حجاب کلام قرآن بود، مایه افتخار ایران بود»، « چادر هر مسلمان مظهر انقلاب است، اطاعت از ولایت واجب واجبات است» و «مرگ بر آمریکا» و «مرگ بر اسرائیل›› ضمن حمایت از ولایت فقیه، وفاداری خود را به آرمان‌های انقلاب اسلامی اعلام کردند.

در پایان این راهپیمایی در چهارراه شاهد کاشان میثاق‌نامه دانش‌آموزی قرائت شد. 

انتهای پیام/63009/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول