اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با هدف ترویج عفاف و حجاب صورت می‌گیرد

حضور ستاره دختان اصفهانی در راهپیمایی «پیروان فاطمی، حامیان ولایت فقیه»

با هدف ترویج عفاف و حجاب، ستاره دختان و نخبگان علمی شهر اصفهان در راهپیمایی«پیروان فاطمی، حامیان ولایت فقیه» شرکت می‌کنند.

حضور ستاره دختان اصفهانی در راهپیمایی «پیروان فاطمی، حامیان ولایت فقیه»

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، فرهاد احمدی در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی منطقه دو آموزش و پرورش اصفهان برای حضور در برنامه راهپیمایی پیروان فاطمی اظهار کرد: طرح فخر‌آفرینان فاطمی دانش‌آموزان با رویکرد حجاب برتر دانش‌آموزان دختر از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی آموزش و پرورش ناحیه دو اصفهان به شمار می‌رود.

وی به اجرای طرح فخر‌آفرینان فاطمی دو نیز در این ناحیه اشاره کرد و افزود: 400 هزار دانش‌آموز با پوشش حجاب در ورزشگاه آزادی این طرح را اجرا کردند.

  رئیس آموزش و پرورش ناحیه دو شهر اصفهان تصریح کرد: آموزش و پرورش این ناحیه در سال تحصیلی جاری با افزایش20 درصدی پوشش حجاب با چادر در مقطع ابتدایی نسبت به سال 89 مواجه شده است.

وی ادامه داد: همچنین در دوره متوسطه نیز 45 درصد از دانش‌آموزان تمایل بیشتری به استفاده از چادر پیدا کرده‌اند.

احمدی با بیان اینکه نماز جماعت در 100 درصد مدارس اجرا می‌شود، تاکید کرد: 25 فروردین ماه امسال 2 هزار نفر دانش‌آموز از مسیر مدرسه شاهد غفاری راهپیمایی پیروان فاطمی را از مسیر خیابان گلزار، هشت بهشت غربی و شرقی آغاز می‌کنند و سپس در امام‌زاده زید تجمع می‌کنند.

*همایش خطرات فضای سایبری مورد استقبال دانش‌آموزان واقع شده است

رحیم نصر نیز در ادامه این نشست خبری به برنامه فرهنگی ستایش نور اشاره کرد و گفت: در این ناحیه از  فعالان نماز  تقدیر و بن‌هایی به این دانش‌آموزان به عنوان هدیه اهدا شد.

وی افزود: در این ناحیه نیز همایشی با عنوان فعالان شورای دانش‌آموزی و خطرات فضای سایبری برگزار و مورد استقبال دانش‌آموزان واقع شد.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه یک شهر اصفهان با بیان اینکه در این راهپیمایی دانش‌آموزان ستاره دخت حضور دارند، تصریح کرد: در این ناحیه مجامع بحث‌ و گفت‌‌وگو با روحانیان با موضوع معرفتی برگزار شده است.

وی محل تجمع و سازماندهی را سپاه امام صادق(ع) دانست و گفت: میدان انقلاب، چهار‌باغ و میدان امام حسین(ع) حرکت دانش‌آموزان برای برگزاری راهپیمایی است و قرائت میثاق‌نامه و قرائت نماز ظهر و عصر در مسجد باب‌الرحمه از جمله برنامه‌های اجرایی در این راهپیمایی به شمار می‌رود.

انتهای پیام/63012/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول