اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پلدختر:

راهپیمایی ضد استکباری در پلدختر برگزار می‌شود

امام جمعه پلدختر از برگزاری راهپیمایی ضد استکباری و صهیونیستی همزمان با سراسر کشور بعد از نماز جمعه این هفته در این شهر خبر داد.

راهپیمایی ضد استکباری در پلدختر برگزار می‌شود

حجت الاسلام علی محمد لروند در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در پلدختر گفت: به دنبال هتک حرمت مضجع منور و پیکر مطهر حجربن عدی از صحابی بزرگوار پیامبر اسلام(ص) و امیرمومنان علی(ع) و به منظور محکومیت این اقدام ضد انسانی این راهپیمایی روز جمعه 20 اردیبهشت ماه جاری بعد از اقامه نماز پرصلابت جمعه در پلدختر برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: مردم شهرستان پلدختر، علیه معاندان و تروریست‌های جهان اسلام که با هتک حرمت مرقد حجر بن عدی، قلب شیعیان را جریحه‌دار کردند، به خیابان‌ها خواهند آمد و فریاد مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سر می‌دهند.

امام جمعه پلدختر تخریب و نبش قبر حجربن عدی را به شدت محکوم کرد و گفت: کسانی که به تخریب قبر حجربن عدی دست زدند به دور از انسانیت و ارزش‌های انسانی هستند و نبش قبر این صحابه پیامبر ناشی از ذهنیت ضد اسلامی و جنایتکارانه و با هدف ایجاد جنگ طائفه‌ای میان مسلمانان صورت گرفت.

حجت الاسلام لروند با بیان اینکه توهین به بزرگان دینی در هیچ آیینی پذیرفته نیست، افزود: مقبره این بزرگوار یکی از مهمترین مقبره‌ها از نظر همه مسلمانان جهان و تخریب و اهانت به ساحت حجربن عدی اقدامی «جنایت آمیز» و به دور از مبانی دینی و نشان از دست‌های پشت پرده‌ای استکبار جهانی دارد که اتاق فکر آن در رژیم صهیونیستی و آمریکای جنایتکار است.

وی گفت: مسلمانان در برابر این اقدام ضد دینی و ارزشی سلفی‌ها و گروه‌های تکفیری که وحدت آن‌ها را نشانه رفته است، ساکت نخواهند نشست و پاسخ محکمی به آن‌ها می‌دهند.

وی افزود: همچنین محکومیت تجاوز رذیلانه رژیم صهیونیستی با حمایت‌های همه جانبه استکبار جهانی و ایادی دست نشانده آمریکا در منطقه علیه کشور سوریه نیز از اهداف این تظاهرات محسوب می‌شود.

امام جمعه پلدختر با بیان اینکه تمهیدهای لازم برای برگزاری باشکوه این آیین اندیشیده شده از اقشار مختلف مردم برای شرکت گسترده در این آیین دعوت کرد.

انتهای پیام/2304/ر30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول