اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل:

اردبیلی‌ها در محکومیت هتک حرمت مقدسات دینی راهپیمایی می‌کنند

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اردبیل از برگزاری راهپیمایی مردم مؤمن و متدین استان اردبیل بعد از پایان نماز جمعه در محکومیت هتک حرمت مقدسات دینی خبر داد.

اردبیلی‌ها در محکومیت هتک حرمت مقدسات دینی راهپیمایی می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل حجت‌الاسلام ولی نظرپور عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری راهپیمایی در محکومیت هتک حرمت مزار شریف حجربن عدی و جعفر طیار در اردبیل اظهار داشت: این راهپیمایی که به صورت سراسری و بعد از نماز جمعه برگزار می‌شود، نمودی از خشم و نفرت مسلمانان علیه مستکبران و زورگویان جهان است که سعی می‌کنند در هر مقطعی علیه اسلام، شیعیان و سنی‌ها تفرقه ایجاد کرده و نفاق به راه اندازند.

وی با بیان اینکه این راهپیمایی در مرکز استان بعد از برپایی نماز جمعه از جلوی مصلا تا میدان امام اردبیل برگزار می‌شود، تصریح کرد: نمازگزاران با سر دادن شعارهای انقلابی و ضد استکباری حرکت شنیع مستکبران و ایادی مزدور صفت آنها در منطقه به ویژه وهابیت و سلفی‌های نابخرد را محکوم کرده و به دنیا اعلام می‌کنند که نتیجه چنین حرکت‌های بی‌شرمانه جز بدنامی و رسوایی چیز دیگری نیست.

نظرپور از تمام نمازگزاران دعوت کرد بعد از حضور در خطبه‌های نماز دشمن‌شکن جمعه طرح صهیونیستی، آمریکایی علیه مردم مظلوم سوریه را محکوم کرده و به دنیا اعلام کنند که نتیجه طرح‌های توطئه‌آمیز و مزدورانه مثلث شوم استکبار جهانی آمریکا، انگلیس و رژیم صهیونیستی چیزی جز رسوایی همیشگی نیست و ملت مسلمان ایران برای همیشه چهره فاسد آنها را برملا کرده و با وحدت و اتحاد واقعی از شیعیان و سنی‌ها می‌خواهند که مراقب تفرقه‌افکنی دشمن باشند.

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان اضافه کرد: تمام تمهیدات لازم برای برگزاری این راهپیمایی عظیم و گسترده اندیشیده شده تا مردم استان اردبیل نیز همپا با مسلمانان سایر بلاد اسلامی نهایت نفرت و انزجار خود را از دشمنان به نمایش بگذارند.

وحشی‌گری‌های صهیونیسم تمامی ندارد خدا آنها را رسوا می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اما عده‌ای از نمازگزاران شهرستان اردبیل در مسجد جامع این شهر با سر دادن شعارهای مرگ بر آمریکا، مرگ بر اسرائیل و مرگ بر وهابی حرکت وقیحانه اهانت به مزار شریف حجر بن عدی و به آتش کشیده شدن آرامگاه جعفر طیار را توسط سلفی‌ها و وهابی‌های تندرو و همچنین نقض حریم هوایی سوریه توسط رژیم اشغالگر قدس را محکوم کردند.

در این آیین اعتراض مسئول نمایندگی ولی فقیه در تیپ حضرت عباس (ع) با تشریح پشت پرده چنین حرکت‌های مذبوحانه گفت: دشمنان اسلام و بشریت امروز با حرص و ولع بیشتر در به دست آوردن قدرت، ملت مظلوم سوریه و کشورهای مسلمان منطقه را هدف قرار دادند تا شاید به نحوی از فشارهای اقتصادی خارج شده و افکار عمومی را به سمت این تحولات سوق دهند.

حجت‌الاسلام علی فیاضی با یادآوری اینکه این‌گونه اقدامات نهایت خباثت و دوگانگی رفتار غرب به ویژه آمریکا و انگلیس را به نمایش می‌گذارد، افزود: اینکه صهیونیسم با بی‌شرمی به بخشی از کشور سوریه حمله کرده و بمب روانه کند نتیجه چراغ سبز نشان دادن کشورهایی است که از اتحاد مسلمانان در هراس و نگرانی هستند.

وی تصریح کرد: این اولین بار نیست که به مقدسات اسلام اهانت می‌شود و قطعاً نیز برای آخرین بار نیست اما آنچه که مسلم است اینکه نتیجه چنین اعمال خفت‌بار جز بی‌آبرو کردن دشمنان چیز دیگری نیست.

فیاضی از امت اسلامی به ویژه مسلمانان منطقه خواست با هوشیاری و حفظ وحدت و همدلی بکوشند تا چهره کریه دشمنان اسلام را برملا و ترفند آنها را خنثی کنند.

انتهای پیام/62001/ح40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول