اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر ناحیه پنج آموزش و پرورش شهر اصفهان:

12 گروه پشتیبانی راهپیمایی پیروان فاطمی را هدایت می‌کنند

مدیر ناحیه پنج آموزش و پرورش شهر اصفهان گفت: 12 گروه پشتیبانی، راهپیمایی پیروان فاطمی در روز 25 فروردین‌ماه را حمایت می‌کنند.

12 گروه پشتیبانی راهپیمایی پیروان فاطمی را هدایت می‌کنند

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، داوود جعفری ظهر امروز در نشست خبری خود در جمع خبرنگاران ضمن تبریک به مناسبت روز فناوری هسته‌ای اظهار کرد: 57.4 درصد جامعه آماری آموزش و پرورش اصفهان را زنان تشکیل می‌دهند.

وی افزود: امروز با دو مثلث باختری سینمای هالیوود و بالیوود و مثلث جهان تشیع رو به رو هستیم که در مثلث باختری زن را به عنوان ابزار و ضلع نخست این مثلث، خشونت را به عنوان ضلع دوم و رسیدن به اهداف تصمیمات تجاری خود را در ضلع سوم درنظر گرفته‌اند.

مدیر ناحیه پنج آموزش و پرورش شهر اصفهان تصریح کرد: این در حالی است که مثلث جهان تشیع و فرهنگ تعالی انسانی، سه ضلع این مثلث را نبوت، عصمت و امامت قرار داده است.

وی با اشاره به ویژه‌برنامه‌های عفاف و حجاب ادامه داد: در اواخر سال 91 بحث همایش «دختران فاطمی، پیروان ولایت» مطرح شد که اسفندماه این همایش و نیز نمایشگاهی با عنوان عفاف و حجاب به مدت 10 روز در این ناحیه برگزار شد.

جعفری با اشاره به راهپیمایی روز 25 فروردین‌ماه گفت: به صورت تقریبی، پنج درصد از دانش‌آموزان مدارس در این راهپیمایی حضور دارند و سه هزار و 200 دانش‌آموز جدای از تیم‌های همراهی‌کننده در این راهپیمایی شرکت می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه 12 گروه پشتیبانی این دانش‌آموزان را حمایت می‌کند، افزود: مسیر راهپیمایی منطقه پنج آموزش و پرورش شهر اصفهان سه راه مهدیه، سه راه ملک‌شهر، میدان مطهری، محل تجمع نیز در زیرخیمه فاطمی و سخنران این مجلس حجت‌السلام علی مومنی است.

انتهای پیام/63012/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول