اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار شهر اصفهان خبر داد

شرکت 5 هزار دانش‌آموز اصفهانی در راهپیمایی پیروان فاطمی

بیش از 5 هزار دانش‌آموز در راهپیمایی پیروان فاطمی از نواحی سه و چهار آموزش و پرورش شهر اصفهان شرکت می‌کنند.

شرکت 5 هزار دانش‌آموز اصفهانی در راهپیمایی پیروان فاطمی

به گزارش خبرگزاری فارس از اصفهان، سید علی مدینه در جمع خبرنگاران با اشاره به آمادگی برنامه راهپیمایی منطقه چهار آموزش و پرورش شهر اصفهان اظهار کرد: 25 فروردین ماه امسال 2هزار و 500 دانش‌آموز در راهپیمایی پیروان فاطمی، حامیان ولایت فقیه شرکت می‌کنند.

وی افزود: این برنامه شنبه هفته آینده از ساعت 10 و 30 دقیقه صبح از چهار‌راه عسگریه امامزاده امیر‌حمزه آغاز می‌شود و شرکت‌کنندگان در این راهپیمایی به سمت میدان قدس و در نهایت مسجد مصلی حرکت می‌کنند.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه چهار شهر اصفهان تصریح کرد: خانم ورونیکا از آلمان زن تازه مسلمان شیعه‌ای ساکن شهر قم نیز در این برنامه سخنرانی می‌کند.

وی با بیان اینکه حجت‌الاسلام راستگو نیز از دیگر سخنرانان این برنامه است، اضافه کرد: سال گذشته جشن تکلیف دانش‌آموزان سوم ابتدایی برای 3 هزار و 700 دانش‌‌آموز در ناحیه چهار آموزش و پرورش شهر اصفهان برگزار شده است.

*‌عفاف و حجاب از مهم‌ترین نماد‌های کشور‌های مسلمان است

در ادامه این نشست محمدرضا ابراهیمی عفاف و حجاب را یکی از نمادهای یک کشور مسلمان دانست و تاکید کرد: وسیع‌ترین ناحیه شهر اصفهان در ناحیه سه شهر اصفهان قرار دارد که شامل شهر بهارستان و سپاهان‌شهر می‌شود.

وی با بیان اینکه 72 هزار دانش‌آموز این ناحیه در این راهپیمایی با شکوه شرکت می‌کنند، افزود: همایش دختران با حجاب برتر در ایام محرم، بررسی کتاب گلستان عفاف و حجاب با هدف فلسفه عفاف و حجاب، طراحی و نقاشی از جمله برنامه‌های اجرا شده در راستای عفاف و حجاب در میان دانش‌آموزان اصفهان به شمار می‌رود.

رئیس آموزش و پرورش ناحیه سه آموزش و پرورش شهر اصفهان به طرح ریحانه‌‌النبی و مشارکت یک هزار و 200 نفر دانش‌آموز اشاره کرد و گفت: 3 هزار و 600 نفر از دانش‌آموزان این ناحیه آمادگی خود را برای حضور در این راهپیمایی اعلام کرده‌اند.

وی افزود: 2 هزار و 400 نفر در دوره متوسطه و یک هزار و 200 نفر از دانش‌آموز دوره راهنمایی در این راهپیمایی مشارکت دارند.

ابراهیمی مسیر مورد نظر را از نظر شرقی و غربی و سه‌راه امامزاده محمد عنوان کرد.

انتهای پیام/63012/ح20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول