اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد خبر داد

تظاهرات مردم یزد در واکنش به هتک حرمت صحابه پیامبر (ص)

رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان یزد گفت: مردم دارالعباده یزد روز جمعه هفته جاری در واکنش به هتک حرمت صحابه پیامبر (ص)، تظاهرات می‌کنند.

تظاهرات مردم یزد در واکنش به هتک حرمت صحابه پیامبر (ص)

حجت‌الاسلام محمد فخرالدینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یزد اظهار داشت: اقدام وحشیانه و ضد انسانی وهابی‌های سلفی، قلب مسلمین جهان را جریحه‌دار کرده و مردم مسلمان در اقصی نقاط جهان را برآشفته است و مردم دارالعباده یزد نیز از این اقدام ضد انسانی به شدت خشمگین هستند.

وی افزود: به همین دلیل در روز جمعه، 20 اردیبهشت ماه جاری، مردم یزد همزمان با مردم سراسر کشور در واکنش به نبش قبر حجر بن عدی و آتش زدن آرامگاه حضرت جعفر بن ابیطالب، راهپیمایی خواهند کرد.

فخرالدینی خاطرنشان کرد: این تظاهرات روز جمعه بعد از اقامه نماز عبادی سیاسی جمعه در مرکز استان و سایر مناطق استان یزد برگزار می‌شود.

وی یادآور شد: مسیر این تظاهرات از مسجد ملااسماعیل، میعادگاه نماز جمعه به طرف خیابان قیام، چهارراه شهدا و میدان امیرچخماق خواهد بود.

فخرالدینی ضمن محکوم کردن این حادثه تاکید کرد: تروریست‌های خارجی به همراهی وهابی‌های سلفی افراطی با حمایت‌های همه‌جانبه نظام سلطه غرب به سرکردگی مثلث شوم آمریکا، انگلیس و اسرائیل درصدد ایجاد اختلافات و درگیری‌های قومی ـ مذهبی و قبیله‌ای هستند تا از این طریق به خیال خام خود از انتشار امواج بیداری اسلامی و مقاومت مردمی در سطح خاورمیانه جلوگیری کنند و بتوانند در عقبه جهاد اسلامی و مقاومت مردم قهرمان و مبارز در لبنان و فلسطین خدشه‌ای جبران‌ناپذیر ایجاد کنند.

وی از عموم مردم دارالعباده و دارالعلم یزد به ویژه اقشار روحانیت، نخبگان و خانواده‌های معظم شاهد و ایثارگر درخواست کرد تا با حضور در مراسم تظاهراتی که پس از اقامه نماز جمعه این هفته در مرکز استان و سراسر استان برگزار می‌شود، همگام و هم‌صدا با سایر مسلمانان و ملت بزرگوار ایران اسلامی علیه این طرح‌های توطئه آمیز بخروشند و فریاد وحدت و اتحاد حول پرچم اسلام و شعار توحیدی را سر دهند.

انتهای پیام/2464/و30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول