اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه گیلان:

وهابیت تفسیر منحرفانه‌ای نسبت به اسلام دارد

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه گیلان گفت: فرقه انحرافی و جعلی وهابیت در اسلام رسوخ کرده و تفسیر منحرفانه‌ای نسبت به این دین دارد.

وهابیت تفسیر منحرفانه‌ای نسبت به اسلام دارد

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، حجت‌الاسلام محمد لاکانی در نشست برنامه‌ریزی بزرگداشت ایام ولادت حضرت علی (ع) و دهه ولایت در گیلان اظهار کرد: دهه ولایت و امامت باید با شکوه برگزار شود.

وی در ادامه به شکافتن قبر حجربن‌عدی توسط وهابیون اشاره کرد و افزود: فرقه انحرافی و جعلی وهابیت در اسلام رسوخ کرده است و تفسیر منحرفانه‌ای نسبت به این دین دارد.

لاکانی با بیان اینکه وهابیون زیارت قبور و توسل را شرک می‌دانند، تصریح کرد: حجربن‌عدی از اصحاب پیامبر (ص) و یاران نزدیک علی (ع) بود.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه گیلان یادآور شد: وهابیون برای تخریب تمام قبور ارزشمند شیعه برنامه دارند و حتی به دنبال تخریب قبر پیامبر (ص) هستند و اگر بتوانند آن را از بین می‌برند.

وی به هزینه بسیار وهابیون در ترویج این فرقه انحرافی اشاره کرد و گفت: وهابیون مبلغانی را برای ترویج فرقه خود تربیت کرده و به کشورهای مختلف اعزام می‌کنند.

لاکانی همچنین گرامیداشت میلاد علی (ع) را در شناساندن حقیقی دین موثر خواند و بیان کرد: پاسداشت هفته ولایت نیازمند مشارکت همگانی است.

معاون تبلیغ و تهذیب حوزه‌های علمیه گیلان با اشاره به برگزاری همایش‌های بزرگ بنیاد بین‌المللی غدیر در استان، اظهار کرد: تمام دستگاه‌های اجرایی و مردم در برگزاری جشن میلاد علی (ع) باید حضور گسترده داشته باشند.

وی از برگزاری جشن میلاد نور در سوم خرداد ماه سال جاری در گیلان خبر داد و افزود: همایش استانی غدیرشناسی با همکاری حوزه‌های علمیه در دهه ولایت در گیلان برگزار می‌شود.

لاکانی، برگزاری نشست‌های علمی با موضوع غدیر را از دیگر برنامه‌ها در دهه ولایت در گیلان عنوان کرد.

انتهای پیام/84001/صا30/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول