اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

موج عظیم اسلام‌خواهی ناب ملت‌های آزاده با دشمنی وهابیون مواجه است

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی استان ایلام گفت: موج عظیم اسلام‌خواهی ناب ملت‌های آزاده با دشمنی وهابیون مواجه شده است.

موج عظیم اسلام‌خواهی ناب ملت‌های آزاده با دشمنی وهابیون مواجه است

به گزارش خبرگزاری فارس از ایلام، یونس احمدی ظهر امروز در نشست شورای معاونین این دستگاه اجرایی اظهار داشت: اسلام ناب محمدی (ص) که امروز در نظام مقدس جمهوری اسلامی تحقق یافته بدون تردید قله‌های عظمت جهانی را فتح خواهد کرد.

وی با بیان اینکه شیطان‌صفتان کوردل نیز نخواهند توانست شعله‌های این نور الهی را خاموش کنند، ادامه داد: جنایت دشمنان اسلام در هتک حرمت به یکی از صحابی پیامبر حجربن عدی در سوریه که به گمان خود به دنبال مبارزه با این نور الهی هستند هرگز نخواهند توانست در مقابل این حقیقت بزرگ دوام آورد.

این مسئول اضافه کرد: بدون تردید دستیابی به قله‌های بلند و اهداف بزرگ الهی و انسانی بدون هزینه نخواهد بود.

احمدی تصریح کرد: روزی بارگاه ائمه اطهار در نقاط مختلف مورد هجمه دشمنان است و روزگاری دیگر صحابی بزرگ پیامبر هتک حرمت می‌شوند.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری، صنایع‌دستی استان ایلام گفت: این نشانی از یک مبارزه بزرگ جهانی است که ملت بزرگ ایران پرچمدار نور و رهایی بشر در یکی از جبهه‌های این مبارزه قرار گرفته است.

وی ادامه داد: امروز جهان اسلام در نقطه‌ای از تاریخ قرار گرفته که جان‌ها و ملل آزاده جهان تشنه حقیقت ناب آن است.

این مسئول اضافه کرد: این موج عظیم که امروز در گوشه گوشه جهان ندای الهی و انسانی خویش را منعکس کرده‌اند بدون شک با نگاه مشرکین جهان و دشمنان انسانیت که در پی نابودی تمام داشته‌های بشر هستند، مواجه خواهد بود.

احمدی تصریح کرد: ظلمت، استبداد، تنگ‌نظری و ... که در قاموس اسلام ناب وجود ندارد به عنوان حربه دشمنان علیه این دین بزرگ الهی است.

انتهای پیام/2246/ت30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول