اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشکده ‌علوم قرآنی ملایر:

هراس وهابیت از بیداری اسلامی عامل توهین به مقدسات است

رئیس دانشکده ‌علوم قرآنی ملایر حرکت تروریست‌ها در حمله به اماکن مقدس را نشانه هراس وهابیت از بیداری اسلامی دانست.

هراس وهابیت از بیداری اسلامی عامل توهین به مقدسات است

حجت‌الاسلام محمد اکبری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در ملایر اظهار کرد: دشمنی و جنگ با شیعه سابقه طولانی دارد و این در حالی است که دشمنی با دیگر مذاهب تمام شده است اما با شیعیان روز به روز بیشتر می‌شود.

وی با بیان اینکه دشمنی با شیعه دشمنی با ولایت و امامت است، ادامه داد: شیعه از اسلام ناب محمدی (ص) برخاسته و تجلی تمام معارف و کمالات و در یک کلام خلاصه اصول و ارزش‌ها است.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر با اشاره به اینکه هدف مکتب شیعه احیای اخلاق و ارزش‌ها، عدالت، مبارزه با فساد و باطل بوده است، گفت: ظالمان و دنیاپرستان هرگز از این مکتب حمایت نکرده و همواره شیعه را دشمن خود پنداشته‌اند زیرا مانع رسیدن به اهداف ظالمانه و پلیدشان در دنیا بوده است.

وی به اوضاع کشورهای اسلامی اشاره کرد و افزود: انقلاب‌های منطقه که با هدف احیای ارزش‌ها و زنده شدن مکاتب آزادی و اسلام‌خواهی شروع شده است امروز لرزه بر اندام استکبار جهانی و سردمداران قدرت و زور انداخته، به همین دلیل است که استکبار از قدرت شیعه در جهان می‌ترسد.

اکبری اظهار کرد: قرآن به پیروزی حتمی مؤمنان در برابر ظالمان مژده داده و در سوره مبارکه مجادله نیز به این امر اشاره شده است.

وی اعمال غیرانسانی را نشانه امتداد خط کفر و شرک دانست و افزود: دشمنان و تروریست‌ها با هدف نابود کردن مذهب شیعه که ادامه نبوت، رسالت و توحید است دست به چنین حرکاتی می‌زنند.

رئیس دانشکده علوم قرآنی ملایر هدف دیگر وهابیت و تروریست‌ها را مبارزه با موج بیداری اسلامی مسلمانان برشمرد و گفت: وهابیت از بیداری اسلام و مسلمانان در بلاد اسلامی هراس دارد و به همین دلیل دست به چنین جنایاتی می‌زند.

وی افزود: نفوذ مذهب تشیع امروز بر کسی پوشیده نیست و آنها با این حرکات می‌خواهند چهره اسلام و انقلاب اسلامی را در دنیا مخدوش کنند، ولی سخت در اشتباه هستند.

اکبری اضافه کرد: دشمنان اسلام با این حرکات تیشه بر ریشه خود می‌زنند و چهره کریه خود را به دنیا نشان می‌دهند و در واقع این اعمال تابلویی برای معرفی افکار و عقاید ضد اسلامی و باطل آنها به دنیا است.

وی وظیفه مسلمانان را در برابر این حرکات شوم انجام برنامه‌های سخت‌افزاری و نرم‌افزاری عنوان کرد.

انتهای پیام/89013/ز30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول