اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین:

وهابیون سنی نیستند، اموی و سفیانی هستند

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین با اشاره به هتک حرمت مرقد حجر بن عدی گفت: وهابیون سنی نیستند، اموی و سفیانی هستند.

وهابیون سنی نیستند، اموی و سفیانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، لحظاتی پیش، طلاب، روحانیان و اقشار مختلف مردم ورامین در اعتراض به هتک حرمت مرقد حجر بن عدی (از صحابه امام علی علیه السلام) توسط وهابیون در سوریه تجمع اعتراضی در حوزه علمیه امام صادق (ع) برگزار کردند.

در این مراسم طلاب با سردادن شعارهایی از جمله «هیهات من الذله»، «مرگ بر آمریکا»، «مرگ بر اسراییل» این عمل غیر انسانی و وحشیانه را محکوم و خواستار مجازات عامل این جنایت شدند.

این مراسم با حضور حجت‌الاسلام سید محسن محمودی امام جمعه موقت و رئیس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان‌های استان تهران، سید جمال جلیلی سرپرست فرمانداری شهرستان ورامین و جمعی از روسای ادارات و نهادهای شهرستان برگزار شد.

مدیر حوزه علمیه امام صادق(ع) ورامین در اجتماع باشکوه طلاب و روحانیون، حوزه علمیه ورامین طی سخنانی با برشمردن صفات برجسته حجر بن عدی(ع) گفت: حجر تا لحظات آخر عمر با برکت خود در راه ولایت به مجاهدت پرداخت و سرانجام شهید راه ولایت شد، روضه حجر بن عدی(ع) مانند روضه صحابه امام حسین(ع) در روز عاشورا است، سختی‌های وارد شده بر این شخصیت بزرگوار کمتر از سختی‌های وارد شده بر اصحاب در روز عاشورا نبود.

حجت‌الاسلام سید مهدی محمودی تصریح کرد: حجر یار با وفای پیامبر گرامی اسلام (ص)، امیرالمومنین (ع) و امام حسن مجتبی (ع) بود.

مدیر حوزه علمیه امام صادق (ع) ورامین عنوان کرد: وهابیت امروز سنی نیستند، پیروان منهج اموی و سفیانی هستند،به همین دلیل با شیعیان دشمنی دارند،چه بسا آن گروه سفیانی که در برابر امام عصر (عج) می ایستند همین وهابیون و سلفیون عنود باشند،این افراد پست تهدید کردند که در صورت اشغال دمشق حرم حضرت رقیه (س) و حضرت زینب (س) را نیز خراب کرده و به این دو بزرگوار جسارت کنند.

وی امریکا و اروپا را در این جنایات شریک دانست و اظهار داشت: امروز آمریکا تمام قدرت خود را در مبارزه با شیعیان به کار بسته است.

انتهای پیام/2462/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول