اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

دبیر حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی در همدان:

وهابیت تاب خودنمایی فرهنگ ناب اسلامی را ندارد

دبیر حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی در همدان گفت: وهابیون که اسلام آمریکایی را تبلیغ می‌کنند، تحمل مقاومت را ندارند و برای این منظور از هر ابزاری برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کنند.

وهابیت تاب خودنمایی فرهنگ ناب اسلامی را ندارد

محمدرضا سلیمانی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان، با محکومیت هتک حرمت به مقدسات اسلام از سوی دشمنان اظهار داشت: دشمنان اسلام بارها به ائمه (علیهم‌السلام)، بزرگان و مقدسات اسلامی هتک حرمت کردند و این به خاطر ترس از اسلام و موج فزاینده آن است.

وی با بیان اینکه اسلام همواره مردم را به مبارزه در مقابل ظلم دعوت کرده است، ادامه داد: در عصر حاضر انقلاب اسلامی با پیروزی در ایران دیگر ملل اسلامی را بیدار کرد و آنها هم در مقابل زیاده‌خواهی دشمنان قد علم کردند.

دبیر حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی در همدان در ادامه با اشاره به اینکه امروز سوریه محور مقاومت در برابر کفر است، تصریح کرد: غرب و در رأس آن آمریکا و صهیونیست‌ها با همکاری برخی کشورهای عربی منطقه با تقویت وهابیون و سلفی‌ها جریانی را در سوریه ایجاد کردند که مخالف مقاومت است.

وی اضافه کرد: وهابیون وابسته به غرب که اسلام آمریکایی را تبلیغ می‌کنند تحمل مقاومت را ندارند و برای این منظور از هر ابزاری برای ضربه زدن به اسلام استفاده می‌کنند.

سلیمانی در ادامه خاطرنشان کرد: وهابیون در طول تاریخ جعلی خود همواره از ائمه، بزرگان و مقدسات اسلامی ضربه خوردند و برای اینکه بتوانند روحیه مسلمانان را ضعیف کنند، اقدام به هتک حرمت مقدسات می‌کنند.

وی ابراز داشت: هتک حرمت به حجر بن عدی نیز فقط نیات شوم وهابیون و حامیان غربی آنها را برای همه مردم دنیا حتی غیر مسلمانان آشکار کرد و با هوشیاری مسلمانان و آزادیخواهان جهان فقط خود را خوار و ذلیل کردند. 

دبیر حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی در همدان در پایان گفت: مسلمانان باید با هوشیاری و حفظ انسجام خود در مقابل دشمنان مقابله کنند.

انتهای پیام/89019/ذ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول