اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون اداره کل آموزش و پرورش کرمان:

آموزش و پرورش به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است

معاون پشتیبانی و توسعه مدیریت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: در سال گذشته آموزش و پرورش به پیشرفت‌های جدی و قابل چشمگیری دست یافت.

آموزش و پرورش به پیشرفت‌های چشمگیری رسیده است

به گزارش خبرگزاری فارس از انار، غلامرضا نخعی عصر امروز در آیین تجلیل از معلمان نمونه شهرستان انار با گرامیداشت یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری و با توجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش اظهار داشت: در سال گذشته با وجود تحریم اقتصادی دشمن علیه کشور آموزش و پرورش پیشرفت‌های جدی و قابل چشمگیری داشته است.

وی بیان داشت: همچنان برای پیشبرد اهداف کلی سند تحول بنیادین بنا به فرموده مقام معظم رهبری تلاش می‌کنیم که آموزش و پرورش ما براساس فلسفه تعلیم و تربیت اسلامی و همراه با پیشرفت علوم و فنون مختلف باشد.

حجت‌الاسلام حسین ابراهیمی امام جمعه انار نیز با تبریک هفته بزرگداشت مقام معلم گفت: معلمی وظیفه‌ای بس سنگین است که معلم با عشق تمام و دلسوزانه دانش‌آموزان خود را به سوی همه زیبایی‌های عالم هستی رهنمون می‌سازد.

به گزارش فارس، این مراسم با اجرای چند برنامه فرهنگی و هنری همراه بود و از معلمان نمونه استانی و منطقه‌ای شهرستان انار با اهدای لوح تقدیر و تجلیل شد.

انتهای پیام/80021/ق10/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول