اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس:

دانش هسته‌ای میزان قدرت کشور را افزایش می‌دهد

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی گفت: دانش هسته‌ای میزان قدرت کشور را بالا می‌برد که امروز این توانمندی در اختیار ایران اسلامی است.

دانش هسته‌ای میزان قدرت کشور را افزایش می‌دهد

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر، علاءالدین بروجردی ظهر امروز در جمع دانشجویان استان بوشهر در دانشگاه آزاد اسلامی عالی شهر گفت: ما ملت جنگ طلب نیستیم و فرهنگ اسلامی ما فرهنگ صلح و دوستی است.

وی با تاکید بر این نکته که جمهوری اسلامی ایران مقتدرانه جلوی آمریکا می‌ایستد، افزود: امروز نظام جمهوری اسلامی ایران در ابعاد گوناگون دارای قدرت و توانمندی‌های فراوانی است و ما موشک برای ارتقای سطح دفاعی و بازدارندگی و توانمندی ملی می‌خواهیم.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: کشورهای برخوردار از دانش هسته‌ای موظفند این دانش را در اختیار کشورهای غیر برخوردار قرار دهند.

بروجردی با بیان اینکه تمام برنامه‌ها و سیاست‌های راهبردی بین المللی بر اصولی که رهبر معظم انقلاب فرمودند استوار است، بیان کرد: سیاست خارجی ما بر سه اصل عزت، حکمت و مصلحت در عرصه بین المللی استوار است و در تعامل با تمام چالش‌های پیش روی ما، این اصول حاکم است و بر اساس عقلانیت مصالح و منافع ملی عمل می‌کنیم.

وی تاکید کرد: ایران اسلامی با وجود همه توطئه‌ها و کارشکنی‌ها توانسته‌ است اقتدار خود را در نظام جهانی حفظ کند.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: دشمنان از همه روش‌ها برای تغییر ساختار سیاسی بهره برده‌اند، ولی پس از 34 سال اکنون این نظام در اوج اقتدار قرار دارد.

انتهای پیام/66006/ب30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول