اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس سابق سازمان بسیج کارگری کشور:

مشکل آمریکا با ایران از بعد ایدئولوژی و جهان‌بینی است/ انرژی هسته‌ای بهانه‌ است

رئیس سابق سازمان بسیج کارگری کشور گفت: انرژی هسته‌ای و نفت تنها مشکل ما با آمریکا نیست.

مشکل آمریکا با ایران از بعد ایدئولوژی و جهان‌بینی است/ انرژی هسته‌ای بهانه‌ است

به گزارش خبرگزاری فارس از عسلویه، محمد لایق حقیقی در همایش مدیران ارشد نفت و گاز پتروشیمی در سالن جلسات شهید تند گویان اظهار داشت: بسیجیان همواره در صف مقدم دفاع از ارزش‌ها حاضر هستند.

وی ضمن گرامیداشت هفته بسیج کارگری و شهدای والامقام آن به ویژه شهید برونسی افزود: ما برای یک اندیشه و یک باور کار می‌کنیم و در این راه با روحیه خستگی‌ناپذیر باید به پیش برویم چون خستگی در این راه مقدس عین هدر دادن زحمات و دستاوردهای مجاهدان گذشته است که در راه ارزش‌ها و آرمان‌های این انقلاب جان خود را از دست داده‌اند.  

رئیس سابق سازمان بسیج کارگری کشور خاطر نشان کرد: در علم و دانش باید به روز باشیم و این تنها عامل است که به ما قدرت و توانایی لازم را می‌دهد تا در برابر ابرقدرت‌ها ایستادگی کنیم.

وی به مذاکره با آمریکا اشاره کرد و گفت: بعضی از افراد ساده‌اندیش خیال می‌کنند که تنها مشکل ما با آمریکا انرژی هسته‌ای یا نفت است، در صورتی که این گونه نیست و آنها با ایدئولوژی و جهان‌بینی ما اختلاف دارند و ما در جهان‌بینی با آنها هیچ وقت نمی‌توانیم یکی باشیم.

لایق در ادامه تصریح کرد: کارگران، کارفرمایان و مهندسین ما هیچ وقت نباید به علم دیروز اکتفا کنند چون این کار هلاکت و بدبختی را در نهایت به دنبال دارد و نیروهای فعال و زحمتکش ما باید با علم روز خود را مجهز کنند تا موجبات سعادت جامعه را فراهم کنند.

وی خاطر نشان کرد: کاری کنید که سرمایه و ثروت از اندیشه بیرون شود نه از منابع و نیروی زمینی؛ چون منابع زمینی وابستگی را به دنبال می‌آورد و این کار جلوی پویایی و حرکت به جلو را می‌گیرد.

لایق در ادامه به بیانات رهبر معظم انقلاب اشاره کرد و گفت: اگر شما استقلال اقتصادی را بتوانید به دست بیاورید می‌توانید استقلال خود در زمینه‌های دیگر را نیز حفظ کنید.

وی در پایان به زندگی پر برکت شهید برونسی اشاره کرد و یادآور شد: با عشق و علاقه و دلدادگی و با جدیت تمام باید کار را ادامه داد و احساس خستگی نکرد چون انسان ناامید از درگاه خدا رانده شده است و اینها همه از ویژگی‌های شهدای ما به خصوص شهید برونسی و شهریاری بوده است.

انتهای پیام/2451/ع40/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول