اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مستأجران:

افق هسته‌ای ایران روشن است/ دشمنان خلع سلاح شده‌اند

کارشناس سیاسی گفت: دشمنان تمام سلاح‌های خود را بر علیه ایران به کار گرفته و دیگر تیری در چله کمان ندارند و از این رو آینده و افق هسته‌ای ایران بسیار روشن است.

افق هسته‌ای ایران روشن است/ دشمنان خلع سلاح شده‌اند

مهدی مستاجران در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اصفهان اظهار کرد: آغاز به کار انرژی هسته‌ای در کشورهای دیگر با تخریب همراه بوده است، اما کشور ایران ثابت کرده است که ملت‌ها می‌توانند به صورت پاک و مفید از انرژی هسته‌ای در راه کارهای مفید استفاده کنند.

وی افزود: مذاکرات 1+ 5 را از دیدگاه کشور خودمان مثبت ارزیابی می‌کنیم چرا که ملت ایران توانستند از مواضع خطر دشمنان عبور کنند.

کارشناس مسایل سیاسی تاکید کرد: با توجه به اینکه غربی‌ها با دشمنی با ملت ایران در حوزه‌های اقتصادی، سیاسی فرهنگی و اجتماعی چیزی کم‌ نگذاشته‌اند و در تمام این زمینه‌ها شکست خوردند و می‌توان گفت که دیگر تیری در چله کمان خود ندارند.

وی با بیان اینکه دشمنان ما به نوعی خلع سلاح شده‌اند، اضافه کرد: امیدواریم در ماه‌های آینده با خلق حماسه بزرگ در حوزه سیاسی و اقتصادی در داخل و خارج به عنوان یک الگو ثابت ‌کنیم که اگر ملتی در برابر زورگویی‌های دشمنان بایستد می‌تواند به خواسته‌های مشروع خود دست پیدا کند چرا که مقاومت راز پیروزی هر ملتی است.

مستاجران با اشاره به اینکه مذاکرات 1+5 نشان از شکست غربی‌ها در برابر ملت ایران دارد، ادامه داد: با ادامه این مقاومت برای کشور ایران آینده بسیار روشنی در زمینه توفیق در استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای و دیگر موارد داریم.

انتهای پیام/63008/ع30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول