اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه موقت زنجان:

تخریب کاندیداها توسط همدیگر از نظر اسلام پسندیده نیست

امام جمعه موقت زنجان گفت: تخریب کاندیداها توسط همدیگر از نظر شرع و اسلام پسندیده نیست.

تخریب کاندیداها توسط همدیگر از نظر اسلام پسندیده نیست

سید سجاد موسویون امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار کرد: تخریب کاندیداها توسط همدیگر موجب تاسف و ناراحتی است.

وی با اشاره به اینکه تخریب یک کاندیدا توسط کاندیدای دیگر مورد تایید اسلام نیست، اضافه کرد: انجام این کار از منظر دین اسلام گناه بوده و مشکل شرعی دارد.

امام جمعه موقت زنجان با اشاره به اینکه مطرح کردن عیوب برخی از کاندیداها موجب اشاعه فساد در جامعه می‌شود، افزود: بهتر است که داوطلبان به جای تخریب یکدیگر مردم را به حضور پرشور در انتخابات ترغیب کنند.

وی تصریح کرد: تخریب داوطلبان توسط یکدیگر موجب از بین رفتن اتحاد در جامعه شده و فرصت سوء‌استفاده را برای دشمنان ایجاد می‌کند.

موسویون به نقش مردم در انتخابات نیز اشاره داشت و گفت: مهم‌ترین وظیفه مردم در انتخابات حضور باشکوه در عرصه انتخابات است.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر کشور در وضعیت جهاد و جنگ قرار دارد، اضافه کرد: مردم باید همچون دوران جنگ به دفاع از کشور بپردازند.

امام جمعه موقت زنجان تصریح کرد: مردم باید با حضور باشکوه در انتخابات فتنه دشمنان را در ضربه زدن به نظام و انقلاب ناکام بگذارند.

وی با بیان اینکه صرفاً حضور در انتخابات کافی نیست، اضافه کرد: انتخاب فرد اصلح با توجه به معیارهای اسلامی از موضوعاتی است که باید در بحث انتخابات مورد توجه قرار گیرد.

امام جمعه موقت زنجان با بیان اینکه معیارهای انتخاب فرد اصلح از سوی مقام معظم رهبری تعیین شده است، گفت: فردی که انتخاب می‌شود باید معیارهای اعلام شده را داشته باشد.

انتهای پیام/73005/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول