اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فارس خبر می‌دهد

رئیس فرهنگ و ارشاد بهشهر مدیر نمونه شد

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر، یکی از چهار مدیر نمونه اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی مازندران در سال 91، شناخته شد.

رئیس فرهنگ و ارشاد بهشهر مدیر نمونه شد

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان بهشهر، علی‌‌اصغر باباکوهی اشرفی که خود یکی از هنرمندان و اساتید هنر استان مازندران است به دلیل عملکرد‌های شاخص در حوزه فرهنگی و هنری و مدیریت خوب بر فعالیت های زیرمجموعه فرهنگ و ارشاد و همکاری با سایر ادارات در کیفیت بخشی به فعالیت های فرهنگی به‌عنوان یکی از چهار مدیر نمونه فرهنگ و ارشاد اسلامی استان مازندران، انتخاب شد.

وی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در بهشهر، گفت: اجرای برنامه‌های فرهنگی متفاوت، شکل‌دادن انجمن‌های مختلف، شرکت در جشنواره‌های متعدد اعم از استانی و ملی همچنین نظارت مستمر بر فعالیت‌های فرهنگی شهرستان از جمله شاخص‌های انتخاب مدیران موفق در سطح استان بود. 

وی افزود: جشنواره نوروزخوانی و جشن «انار» از موفق‌ترین برنامه‌های فرهنگی هنری سال گذشته بودند که دستگاه‌های مختلف شهرستان هم پای کار آمدند و توانستیم اجرای بسیار خوبی را برای معرفی آداب و رسوم بومی و محلی منطقه داشته باشیم.

باباکوهی‌ اشرفی همچنین از فعال کردن حوزه خبری و تعامل بیشتر با 20 خبرنگار شهرستان بهشهر گفت و اینکه فعالیت‌های خبرنگاران را بررسی و به‌صورت دوره‌ای از آنها گزارشِ کار می‌خواهیم.

رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان بهشهر در پایان گفت: 139 موسسه فرهنگی و انتشارات همچنین 239 گروه و انجمن فرهنگی- هنری در بهشهر فعال هستند.

انتهای پیام/86001‌/ش20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول