اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ارشاد گلستان خبر داد

همکاری ارشاد گرگان در برگزاری همایش «حکیم فردوسی»

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان با اشاره به برگزاری همایش «حکیم فردوسی» در دانشگاه آزاد اسلامی واحد آزادشهرگفت: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان در برگزاری این همایش همکاری می‌کند.

همکاری ارشاد گرگان در برگزاری همایش «حکیم فردوسی»

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان، غلامرضا منتظری در بازدید از اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان اظهار داشت: این اداره با وجود نوپا بودن به دلیل برخورداری از نیروهای متخصص و متعهد توان اجرای برنامه‌های مهم فرهنگی و هنری را دارد.

وی افزود: اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان از این پس حضور مؤثری در تمامی رویدادهای فرهنگی و هنری شهرستان دارد.

نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری ارشاد گرگان زودتر باید رفع شوند

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان خاطرنشان کرد: به منظور ایجاد انگیزه در کارکنان اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان به منظور ارائه خدمات مطلوب به جامعه هرچه سریع‌تر باید نیازهای سخت‌افزاری و نرم‌افزاری آن رفع شوند.

منتظری بر رفع مشکل اتوماسیون اداری و نصب و راه‌اندازی امکانات انفورماتیک تأکید کرد و ادامه داد: روابط عمومی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان برای اطلاع‌رسانی به موقع در خصوص برنامه‌ها باید به سیستم ارسال پیامک مجهز شود.

به گفته وی، تجهیز واحد روابط عمومی این اداره به دوربین عکاسی و فیلمبرداری برای ثبت رویدادها و مستندسازی برنامه‌ها نیز باید در دستورکار قرار گیرد.

منابع مالی لازم برای برگزاری همایش‌ها باید به اداره ارشاد گرگان تخصیص یابد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان، نصب دستگاه حضور و غیاب و امکانات سرمایشی و گرمایشی، رفع مشکل آبدارخانه و اختصاص منابع مالی برای برگزاری برنامه‌های فرهنگی و هنری را از دیگر نیازهای اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی شهرستان گرگان برشمرد.

منتظری بر نصب پارتیشن برای تفکیک برخی از اتاق‌ها، نصب تابلو راهنما برای هدایت مخاطبان و برنامه‌ریزی برای برگزاری همایش‌ها در تالار فخرالدین اسعد گرگانی با هماهنگی مسئول تالار تأکید کرد.

لازم به ذکر است؛ اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان در روزهای پایانی سال 1391 با حضور حیدرعلی احمدی، فرماندار گرگان و غلامرضا منتظری، مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان گلستان و معاونان و کارکنان این اداره‌کل آغاز به کار کرد.

در این مراسم، غلامرضا حقیقی به عنوان نخستین رئیس اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی گرگان معرفی شد.

انتهای پیام/83003/ذ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول