اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل:

نمایندگی فرهنگ و ارشاد در کلور و هشتجین راه‌اندازی می‌شود

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل گفت: در آینده نزدیک نمایندگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی بخش‌های کلور و هشتجین راه‌اندازی می‌شود.

نمایندگی فرهنگ و ارشاد در کلور و هشتجین راه‌اندازی می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، منصور شرفی صبح امروز در همایش‌ «خلخال در آیینه رسانه‌ها» در شهرستان خلخال اظهار داشت: آگهی استخدام جذب نیرو برای نمایندگی فرهنگ و ارشاد در این دو شهر توسط استانداری اعلام می‌شود تا بتوانیم برای هر بخش سه پست رسمی که مجوز آن گرفته شده، نیرو جذب کنیم.

وی عنوان کرد:‌ با راه‌اندازی این نمایندگی‌ها قطعاً در حوزه فرهنگ، هنر و قرآن خدمات شایسته‌ای برای اهالی این منطقه ارائه خواهد شد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل از برگزاری همایش تجلیل از مفاخر و مشاهیر شهرستان خلخال خبر داد و افزود: ما در حد وسع و توان‌مان از برگزاری این همایش استقبال می‌کنیم و اعتبار مورد نظر را نیز برای این کار اختصاص خواهیم داد.

شرفی از اصحاب مطبوعات و رسانه‌های استان که با ایمان و صداقت کامل در آگاه‌سازی جامعه و امید‌بخشی به ملت قلم می‌زنند، تجلیل کرد و ادامه داد: در نظام اسلامی ایران خبرنگاران و اصحاب رسانه تلاش می‌کنند تا تصویری شفاف و روشن از سیمای رو به پیشرفت حوزه‌های فرهنگ، سیاست و اقتصاد را به اطلاع مردم برسانند و ابعاد توسعه این بخش‌ها را به نمایش بگذارند.

این مسئول تاکید کرد: قطعاً خبرنگاران در صیانت از ارزش‌های اصیل اسلامی و دینی وظیفه و رسالت خود را انجام می‌دهند و ما قادر خواهیم بود در سایه همین تلاش آنها به مردمان ولایت‌مدار و دیندار مطلوب‌ترین خدمت‌رسانی را انجام دهیم.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل بیان داشت:‌ بدون تردید یکی از موهبت‌های بی‌بدیل الهی قلم است که خداوند متعال برخورداری از این نعمت بی‌‌انتها را از پگاه ازل در سرشت و وجود بشریت گذاشته است.

شرفی یادآور شد: نگارش یکی از راه‌های گسترش معرفت و فضائل انسانی است که به جرات می‌توان گفت تجلیل از مقام واقعی صاحبان قلم و اندیشه پاسداشت همه ارزش‌های متعالی و انسانی است.

وی از قلم به عنوان سوگند‌گاه خداوند و پرده گستر خلقت یاد کرد و گفت:‌ راز آفرینش در سایه قلم فاش شده و از این سرمایه با عنوان عطیه الهی و ثروت آسمانی یاد می‌شود که خداوند آن را در وجود بشر به ودیعه گذاشته است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان اردبیل برگزاری این همایش را ارج گذاشتن به تلاش‌های قابل تحسین راویان صادق و خبرنگاران روشن ضمیر توصیف کرد و گفت: ارزشمندترین کار یک رسانه اعتماد‌سازی و ایجاد همدلی و همکاری بیشتر بین اقشار مختلف است.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شرفی در پایان سخنان خود اذعان داشت: قطعاً رسانه‌ها در سال خلق حماسه سیاسی و اقتصادی نهایت سعی خود را به کار می‌گیرند تا با جلب اعتماد و وثوق مردم زمینه مشارکت همه‌جانبه مردم را در صحنه‌های مختلف فراهم کنند.

انتهای پیام/62008/ب30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول