اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

1/ پورمحمدی در قم:

گشت ارشاد مشکلات را حل نمی‌کند/اشتغال در صدر درخواست‌های مردم است

کاندیدای احتمالی انتخابات ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اگر وضعیت دختر و پسرهای جامعه مناسب نیست به خود ما بر می‌گردد، گفت: آیا با گشت ارشاد و بگیر و ببند مشکلات حل می‌شود؟

گشت ارشاد مشکلات را حل نمی‌کند/اشتغال در صدر درخواست‌های مردم است

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، حجت‌الاسلام مصطفی پورمحمدی شب گذشته در جمع نمازگزاران و اهالی منطقه نیروگاه ضمن گرامیداشت شهادت استاد مرتضی مطهری و روز معلم، اظهار کرد: مطهری معلم راستین انقلاب بود و انقلاب افتخار می‌کند که چنین اسوه و الگوهایی را خلق کرده است.

وی با اشاره به سفر اخیر خود به سمنان گفت: سه روز پیش در این استان به ملاقات چهار خانواده شهید رفتم که پنج جوان تحصیل کرده بیکار داشتند.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه هر کجا می‌رویم به ما می‌گویند فکر اشتغال باشید، تصریح کرد: در سفر به زاهدان نیز یک کارگر شهرداری به من مراجعه کرد و گفت سه جوان فوق لیسانس بیکار دارم.

پورمحمدی با اشاره به اینکه تلاش حضرت علی(ع) برای عدالت و کمک به مستمندان بود، خاطرنشان کرد: گرسنه نخوابیدن مردم از اصول فرهنگ علوی است.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به موضوع امنیت در جامعه اشاره کرد و افزود: جامعه بدون امنیت متزلزل است و شرایط رشد فکری، اخلاقی و اقتصادی را ندارد.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه امروز جهانخواران، ملت‌ها را از طریق ناامنی از پای در می‌آورند، تصریح کرد: امروز در کشورهای مختلف نیازی برای حمله به اقتصاد، فرهنگ، سیاست و تاریخ نیست، بلکه از راه ناامنی، یک ملت را تسلیم می‌کنند.

پورمحمدی به حوادث اوایل انقلاب اشاره و اظهار کرد: دشمن یک دهه به جان کشور افتاده بود تا از بستر امنیتی انقلاب را از پای دربیاورد.

منافقین 17 هزار شهید از انقلاب گرفتند 

وی با تاکید بر اینکه انقلاب روزهای نخست را سپری نکرده بود که نغمه‌های شوم جدایی به گوش می‌رسید، خاطرنشان کرد: امروز نیز هنوز می‌ترسیم آمار طرفداران ضدانقلاب را در اوایل پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی برای مردم بگوییم چرا که دشمن خیلی پیش رفت.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه دانشگاه تهران مرکز اسلحه ضد انقلاب بود، اضافه کرد: دشمن در اکثر مناطق کشور از جمله خوزستان، کردستان و سیستان خراب‌کا‌ری می‌کرد.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه منافقین 17 هزار شهید از انقلاب گرفتند، خاطرنشان کرد: این گروهک منحرفی که امروز مورد حمایت آمریکایی‌ها قرار دارد، هر گونه‌ای که خواست به کشور ضربه وارد کرد.

دستگیری ریگی در آسمان نمایش قدرت اطلاعاتی ایران بود

وی با اشاره به اینکه ایران امروز شرایط امنیتی قابل قبولی دارد، تصریح کرد: دستگیری ریگی در آسمان و گرفتاری عاملان شهادت شهدای هسته‌ای نمایشی از قدرت اطلاعاتی و امنیتی کشور است.    

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با تاکید بر اینکه جامعه بدون عدالت بی‌هویت است، خاطرنشان کرد: حاصل بی‌عدالتی در جامعه، حکومت نابکاران بر مردم آن جامعه است.

در جامعه بی‌عدالت، عده‌ای روز به روز پولدارتر می‌شوند

پورمحمدی با اشاره به اینکه اگر می‌خواهیم در برابر غربی‌ها قدرت پایداری داشته باشیم باید عدالت در حوزه‌های مختلف را جاری کنیم، اضافه کرد: در جامعه بی‌عدالت، عده‌ای روز به روز پولدارتر و عده‌ای نیز فقیرتر می‌شوند.  

وی در بخش دیگری از سخنان خود به مقوله فرهنگ پرداخت و تصریح کرد: مشکلات فرهنگی جامعه باید به طور بنیادین اصلاح شود.

این کاندیدای احتمالی ریاست جمهوری با اشاره به اینکه اگر وضعیت دختر و پسرهای جامعه مناسب نیست به خود ما بر می‌گردد، خاطرنشان کرد: با گشت ارشاد و بگیر و ببند مشکلات فرهنگی حل نمی‌شود.

پورمحمدی با تاکید بر اینکه وقتی به جوان 20 ساله چیزی یاد ندادیم با بگیر و ببند کف خیابان که خوب نمی‌شود، اضافه کرد: جوان باید از خانواده، مدرسه و مهدهای کودک صحیح تربیت شود.

وی با اشاره به اینکه وقتی قالب جوانی شکل می‌گیرد شکل آن را نمی‌توان عوض کرد، تصریح کرد: جوان تا به بلوغ نرسیده است باید سامان پیدا کند.

انتهای پیام/78008/ب40/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول