اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه زنجان:

زیرساخت‌های ترافیکی متناسب با تحولات جمعیتی توسعه نیافته است

امام جمعه زنجان با اشاره به رفع مشکلات ترافیکی استان گفت: زیرساخت‌های ترافیکی در زنجان متناسب با تحولات اجتماعی و جمعیتی توسعه پیدا نکرده است.

زیرساخت‌های ترافیکی متناسب با تحولات جمعیتی توسعه نیافته است

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی فرماندهی انتظامی استان زنجان، آیت‌الله علی خاتمی در مراسم تجلیل از کارکنان پلیس راه زنجان با اشاره به سختی کار پلیس اظهار کرد: به همان اندازه که مسئولیت شما سخت و طاقت‌فرساست، پاداش کارتان نیز نزد خداوند بالاتر خواهد بود چراکه با سلامت افراد جامعه سر و کار دارید و این امر مقدس است.

وی با اشاره به موفقیت‌های پلیس راه استان در کاهش تلفات جاده‌ای خاطرنشان کرد: تلاش‌های این کارکنان سختکوش باید مستمر از طریق رسانه به اطلاع مردم برسد.

امام جمعه زنجان با اشاره به معضلات ترافیک ادامه داد: زیرساخت‌ها متناسب با تحولات اجتماعی و جمعیتی توسعه پیدا نکرده است بنابر‌این نباید همانند گذشته به موضوع ترافیک نگاه کرد.

خاتمی با اشاره به موفقیت‌های کسب شده در زمینه کاهش تلفات جاده‌ای افزود: هر چند این موفقیت‌ها قابل توجه است اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم و هنوز آمار کشته‌های جاده‌ای به ویژه در سنین جوانان بالا است.

وی تاکید کرد: برای موفقیت در این زمینه نیازمند اجرای طرح‌های پیشگیرانه، عمل، فکر، خلاقیت و پشتیبانی دستگاه‌های مختلف به ویژه دستگاه‌های امدادی و پشتیبانی‌کننده هستیم.

نماینده ولی‌فقیه در زنجان اعتماد مردم را سرمایه اجتماعی پلیس دانست و خاطرنشان کرد: نباید برای یک امر معروف با چهره گرفته و عبوس اقدام کرد بلکه باید با رویی گشاده و پذیرش حرف‌های منطقی باعث جلب سرمایه‌های اجتماعی شد.

وی با تاکید بر توسعه و احداث گذرگاه‌های عمومی در سطح استان گفت: پیگیری‌های لازم باید در این خصوص صورت گرفته تا از مشکلات بار ترافیکی کاسته شود.

انتهای پیام/2308/ز/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول