اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم خبر داد

نصب 12 دوربین مکانیزه در محدوده طرح ترافیک در قم

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم از نصب 12 دوربین مکانیزه در مبادی ورودی به محدوده طرح ترافیک هسته مرکزی در قم خبر داد.

نصب 12 دوربین مکانیزه در محدوده طرح ترافیک در قم

به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از روابط عمومی شهرداری قم، سعید عزیزنژاد با اشاره به حرکت‌های غیر فنی برخی رانندگان اظهار کرد: مانورهایی که برخی موتورسوارها و ماشین‌‌ها در خیابان‌ها انجام می‌دهند به طور طبیعی سبب می‌شود سرعت ماشین‌های دیگر کاهش پیدا کند.

وی خاطرنشان کرد: توقف دوبله برخی ماشین‌ها امکان بهره‌برداری از ظرفیت بخشی از خیابان را پایین می‌آورد و سبب کاهش سرعت ماشین‌ها و افزایش ترافیک می‌شود.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم با اشاره به مکانیزه کردن نظارت در محدوده ترافیکی هسته مرکزی شهر گفت: این امر سبب می‌شود به صورت فیزیکی عامل انسانی کمتر مشاهده شود و برخی رانندگان تصور کنند نظارتی در این حوزه وجود ندارد.

عزیزنژاد با بیان اینکه 138 مورد تخلف بر اساس تجهیزات در محدوده طرح ترافیک در روز گذشته گزارش شده است گفت: 12 دوربین در شش ورودی طرح ترافیک قرار داده شده است تا تخلفات ثبت شود.

انتهای پیام/2258/ح/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول