اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار باشت:

رفع مشکلات ترافیکی باشت عزم همگانی می‌طلبد / کاهش ترافیک با اجرای 45 متری باشت

فرماندار باشت با اشاره به برخی مشکلات ترافیکی شهر باشت اظهار داشت: رفع مشکلات ترافیکی شهر باشت نیازمند عزم همگانی و نگاهی فرابخشی است.

رفع مشکلات ترافیکی باشت عزم همگانی می‌طلبد / کاهش ترافیک با اجرای 45 متری باشت

 به گزارش خبرگزاری فارس از باشت، سید ناصر رضایی عصر امروز در نشست شورای ترافیک شهرستان باشت اظهار داشت: امور ترافیکی برای روان‌سازی و تسهیل ترافیک فرابخشی و فراسیستمی است و همه دستگاه‌ها باید در این زمینه احساس مسئولیت کنند.

فرماندار باشت عنوان کرد: برای کاهش بار ترافیک باید قوانین و مقررات مربوطه به خوبی تبیین، تفهیم، اجرا و نظارت شوند.

رضایی اضافه کرد: مجموعه ادارات، صنوف و اقشار مختلف جامعه باید خود را موظف به اجرای قوانین ترافیکی بدانند تا همگان از مزایای آن بهره ببرند.

وی یادآور شد: شورای ترافیک باید عوامل آسیب‌زا و ترافیکی را شناسایی و با برنامه‌ریزی و اولویت‌بندی نسبت به رفع آن‌ها تلاش و پیگیری لازم را به عمل آورد. 

مسئول ارشد اجرایی شهرستان باشت تصریح کرد: در سال 91 بخشی از کارهای ترافیکی در شورای ترافیک طرح و به مرحله اجرا درآمد و تعدادی از مصوبات نیز در حال پیگیری هستند که امیدواریم هرچه زودتر به مرحله اجرا درآیند.

رضایی بر ساماندهی دست‌فروشان، تهیه جایگاه مناسب برای ایستگاه و ترمینال برون شهری، پارکینگ درون شهری، نصب تابلوها و علائم رانندگی تاکید کرد و بیان داشت: با اجرای این برنامه‌ها بسیاری از مشکلات و گره‌های ترافیکی شهر باشت حل خواهد شد.

فرماندار باشت تسریع در روند اجرایی بلوار 45 متری باشت را گامی مهم در رفع ترافیک دانست و افزود: تکمیل این بلوار کمک شایانی به رفع ترافیک از هسته مرکزی شهر خواهد کرد.

انتهای پیام/82008/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول