اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

تعلیم و تربیت  /  آموزش و پرورش

رئیس آموزش و پرورش کنگان خبر داد

برگزاری همایش بزرگ فرهنگیان در شهرهای سه‌گانه کنگان

رئیس آموزش و پرورش کنگان از برگزاری همایش بزرگ فرهنگیان در شهرهای سه‌گانه کنگان خبر داد.

برگزاری همایش بزرگ فرهنگیان در شهرهای سه‌گانه کنگان

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر کنگان، عباس شریف دوشنبه در نشست مسئولان اظهار داشت: آموزش و پرورش یک نهاد تاثیرگذار و مهم است و تقریبا بیشتر خانواده‌ها به نوعی با این نهاد در ارتباط هستند.

وی افزود: تلاش برای بهبود فعالیت‌های آموزش و پرورش و حمایت از معلمان از مهم‌ترین فعالیت‌های این اداره در سال جاری است.

شریف با اشاره به مراسم بزرگ تجلیل از معلمان خاطر نشان کرد: در هفته مقام معلم با همکاری و مشارکت شهرداری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، بخشداری مرکزی و شورای اسلامی بخش مرکزی از معلمان شهرستان کنگان تجلیل خواهد شد.

رئیس آموزش و پرورش کنگان ضمن تبریک ولادت با سعادت کوثر ولایت حضرت فاطمه زهرا(س)و امام راحل (ره) و هفته بزرگداشت مقام معلم خاطر نشان کرد: برنامه‌های هفته معلم با کیفیت مطلوبی برگزار می‌شود.

وی ضمن تجلیل از مقام معلم، برنامه‌های این مناسبت را در حقیقت نوعی تقدیر از تلاش خادمان عرصه تعلیم و تربیت و علم و دانش ذکر کرد و گفت: معلم محور توسعه است و نقش کلیدی در تربیت نسل آینده دارد و همه مدیران و عالمان و اندیشمندان امروز از مکتب معلم درس یاد گرفته‌اند و معلم آنها را به مقامات بزرگ رسانیده است و باید برای ارج گذاشتن به این قشر فرهیخته همه تلاش و همت خود را به ‌کار بگیریم.

شریف با اشاره به هفته بزرگداشت مقام معلم و تجلیل از معلمین شهرستان افزود: در سال جاری با همکاری و همیاری و مشارکت شهرداری، شوراهای اسلامی شهر و روستا در شهرهای سیراف، بنک، کنگان و بخش مرکزی از معلمان شهرها در همان محل خدمت آنان تقدیر خواهد شد.

وی از برگزاری همایش بزرگ فرهنگیان در شهرهای سه‌گانه کنگان خبر داد و اظهار داشت: همایش بزرگ فرهنگیان با حضور معلمین، مسئولین ادارات شهرستان، پیشکسوتان تعلیم و تربیت در روز 14 اردیبهشت در شهرسیراف، 15 اردیبهشت در شهر کنگان(مصلی نماز جمعه) و 16 اردیبهشت در شهر ساحلی بنک (گلزار شهدای گمنام شهر بنک) برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/2451/ق30/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول