اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم تبریز در مجلس:

بار مسایل معیشتی و اقتصادی نباید بر دوش فرهنگیان سنگینی کند

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی گفت: توجه به وضعیت معیشتی معلمان باید بیش از پیش مورد توجه مسئولان قرار گیرد.

بار مسایل معیشتی و اقتصادی نباید بر دوش فرهنگیان سنگینی کند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، رضا رحمانی بعد از ظهر امروز در جمع فرهنگیان تبریز، اظهار کرد: معلمان پایه‌گذاران فرهنگ، علم و دانش جامعه هستند و باید به دور از هر گونه دغدغه فکری و با آسودگی خاطر به آموزش و پرورش آینده‌سازان جامعه بپردازند.

وی افزود: هر چند تلاش‌هایی برای ارتقای وضعیت معیشتی دانش‌آموزان در سال‌های گذشته انجام شده، ولی تا کسب نتیجه مطلوب فاصله زیادی وجود دارد و باید بیش از این به فکر این قشر فرهیخته جامعه بود.

رحمانی با بیان اینکه نباید بار مسایل معیشتی و اقتصادی بر دوش معلمان سنگینی کند، تاکید کرد: ارتقای معیشتی فرهنگیان می‌تواند این قشر را در تربیت نسلی قوی در عرصه‌های علمی، فرهنگی، دینی و اقتصادی یاری کند.

رئیس کمیسیون صنایع و معادن مجلس اضافه کرد: هر چند معلمی شغلی فراتر از مسایل مادی و دنیوی است، ولی نباید با این بهانه از توجه به معیشت آنان سر باز زده و آنها را در زمینه تامین نیازهای اقتصادی تنها گذاشت.

رحمانی با اشاره به جایگاه شهید مطهری به عنوان بزرگ معلم تاریخ انقلاب، گفت: آن استاد بزرگوار با اخلاق، مکتب دینی و افکار انقلابی خود توانست در بین همه اقشار جامعه نفوذ کرده و نقش موثری در تعمیق باورهای دینی و انقلاب نقش ایفا کند.

وی با بیان اینکه باید از این استاد شهید به عنوان الگویی مناسب برای معلمان جامعه استفاده شود، افزود: معلمان امروزی می توانند با خودباوری و اتکا به اخلاق و معنویت خود را به درجات بالای انسانی و علمی برسانند.

انتهای پیام/60002/ب30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول