اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

18 اردیبهشت ماه جاری

همایش مجمع استانی قشر فرهنگیان در شهرکرد برگزار می‎شود

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری همایش مجمع استانی قشر فرهنگیان 18 اردیبهشت ماه جاری در شهرکرد خبر داد.

همایش مجمع استانی قشر فرهنگیان در شهرکرد برگزار می‎شود

علی اصغر ایزدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: همایش مجمع استانی قشر فرهنگیان چهارشنبه 18 اردیبهشت ماه جاری با حضور جانشین سازمان بسیج فرهنگیان کشور و شورای کانون‌های مقاومت بسیج فرهنگیان مناطق آموزش پرورش استان در شهرکرد برگزار می‌شود.

وی تعلیم و تربیت را یکی از ارکان اساسی رشد و توسعه اقتصادی کشورها برشمرد و گفت: اگر در پیاده کردن سیستم صحیح آموزش و پرورش موفق باشیم بر بسیاری از مشکلات و معضلات فائق آمده و جامعه خود را به سوی پیشرفت و ترقی در بسیاری از زمینه‌‎ها سوق خواهیم داد.

ایزدی الهام از آموزه‌های دینی، عقلانیت، اخلاص و بصیرت را از بارزترین ویژگی‌های شهید مطهری برشمرد و گفت: هفته معلم فرصت مناسبی برای آشنایی بیشتر با اندیشه‌های ناب این شخصیت علمی و مبارز انقلابی است.

مسئول سازمان بسیج فرهنگیان سپاه چهارمحال و انبیا را معلمان متعالی بشریت برشمرد و گفت: تعلیم و تربیت موثر معلمان زمینه ایجاد جامعه‌ای بانشاط، پویا و ارزشی را فراهم می‌کند.

وی با تأثیرگذار دانستن نقش معلمان در رشد، پرورش و پویایی دانش‌آموزان، ابراز داشت:  خدمت به تعلیم و تربیت خدمت به بشریت است.

ایزدی خاطرنشان کرد: اساس و پایه توسعه پایدار جامعه در گرو اهمیت به آموزش و پرورش است.

انتهای پیام/68001/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول