اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم لردگان در مجلس:

تخریب قبر حجر بن‌ عدی در راستای سیاست جنگ مذاهب است

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی گفت: تخریب قبر حجر بن ‌عدی در راستای سیاست جنگ مذاهب و تقابل با شیعه‌گری در دنیا است.

تخریب قبر حجر بن‌ عدی در راستای سیاست جنگ مذاهب است

مجید جلیل امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد با اشاره به تخریب قبر حجر بن ‌عدی اظهار داشت: تخریب قبر حجر بن ‌عدی در راستای سیاست جنگ مذاهب و تقابل با شیعه‌گری در دنیا است، که در راس اولویت ضد دینی آمریکا و اسرائیل غاصب است.

وی افزود: این فاجعه نوعی چراغ سبز به رژیم صهیونیستی برای تخریب اماکن مقدسه به خصوص بیت‌المقدس است که توسط مکتب سلفی‌گری که دست‌آموز ارتجاع عرب و صهیونیسم است اتفاق افتاده است.

این مسئول ادامه داد: با این حرکت قبح تجاوز و تخریب اماکن مقدسه به خصوص اماکن بزرگان شیعه کمرنگ می‌شود.

نماینده مردم لردگان در مجلس شورای اسلامی اذعان داشت: این واقعه عمق نگرانی را برای دنیای اسلام به خصوص دوستداران اهل‌بیت و ائمه اطهار (ع) به وجود آورده است.

جلیل تصریح کرد: برای جلوگیری از اینگونه اتفاق‌ها باید مجامع جهانی نظیر سازمان ملل متعهد، سازمان کنفرانس اسلامی، جنبش غیرمتعهدها و مجامع دینی سراسر دنیا این واقعه را به شدت محکوم و با ایجاد فشار بر متولیان صهیونیسم و سلفی‌گری در دنیا حرکات ضد دینی و ضد انسانی آن‌ها را مهار و تا اندازه‌ای با آن‌ها مقابله کرد.

این مسئول متذکر شد: بنده نیز به نمایندگی از مردم ایران و به ویژه مردم حوزه انتخابیه خود این واقعه را محکوم و همچنین جزو افرادی بودم که در بیانیه بزرگ مجلس شورای اسلامی این واقعه را محکوم نمودند.

انتهای پیام/68004/صا30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول