اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل خبر داد

اختصاص بودجه 110 میلیارد تومانی به کارهای عمرانی در اردبیل

شهردار اردبیل از دو برابر شدن بودجه عمرانی در سال 92 نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: کل بودجه پیش‌بینی شده برای سال 92 حدود 175 میلیارد تومان است که از این رقم حدود 110 میلیارد تومان مربوط به کارهای عمرانی می‌باشد.

اختصاص بودجه 110 میلیارد تومانی به کارهای عمرانی در اردبیل

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری ظهر امروز در مراسم تجلیل از بازنشستگان و کارگران شهرداری اردبیل با عنوان جشن «بوسه بر تجربه» اظهار داشت: کارگران حوزه‌های مختلف مجموعه شهرداری اردبیل از مؤمن‌ترین و زحمتکش‌ترین اقشار جامعه هستند که با از خود گذشتگی و ایثار و استقامت در خط مقدم عرصه خدمت، تلاش و توسعه در خدمت به ایران اسلامی قرار گرفته و زحمت می‌کشند.

وی تصریح کرد: کشور ایران اسلامی و به تبع آن استان و شهر اردبیل نیازمند توسعه همه‌جانبه با سرعت بالا به جهت رسیدن به اهداف چشم‌انداز 20 ساله می‌باشد، چشم‌اندازی که با هدف رسیدن به توسعه‌ای در حد نام و شأن مرکز استان تعریف شده تا بتوانیم شهر اردبیل را که خاستگاه تشیع بوده فراتر از کلانشهر و حتی در حد و اندازه یک جهان‌شهر برسانیم و رسیدن به این هدف قطعاً به تلاش، همت، برنامه‌ریزی و از خود گذشتگی و ایثار نیازمند است.

بدری خاطر نشان کرد: اگر تمام منابع مالی جمع شده و تمامی امکانات و تجهیزات هم در اختیار شهرداری قرار گیرد، اگر کار و تلاشی صورت نگیرد قطعاً توسعه و پیشرفت در شهر و جامعه اتفاق نمی‌افتد بنابراین در اهمیت تلاش و کار در تمامی جوامع و فرهنگ‌ها به خصوص در دین مبین اسلام توصیه‌هایی شده و مطالب فراوانی وجود دارد.

این مسئول تاکید کرد: آنچه که در توسعه کشور و شهر ما تأثیرگذار می‌باشد کار، تلاش، همت و فعالیت همه اقشار جامعه می‌باشد و اهمیت انجام دهنده کار که همان قشر زحمتکش کارگر می‌باشد، عیان نمی‌شود مگر آن که به مقام و منزلت کار و کارگر اهمیت قایل شویم.

وی بیان کرد: برای تأمین آسایش فکری و اقتصادی کارگران و خانواده‌هایشان باید برنامه‌ریزی کنیم تا فضای توسعه و پیشرفت در شهر و جامعه در سایه ارزش نهادن به مقام کار و کارگر فراهم شود.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل با اشاره به عنوان مراسم و حضور پیشکسوتان مجموعه شهرداری اردبیل در این مراسم یادآور شد: دومین سال است که به صورت رسمی در مراسمی با عنوان «بوسه بر تجربه» از زحمات بازنشستگان سال‌های گذشته عرصه خدمت‌رسانی در شهرداری اردبیل تجلیل می‌شود تا حداقل بتوانیم بر طبق وظیفه قدرشناسی خود در چنین مراسمی از زحمات شبانه‌روزی 30 ساله همکارانمان قدردانی نماییم که بهترین زمان‌های عمر خود را در این راه صرف کردند و عاشقانه خدمت نمودند.

بدری با بیان اینکه نتایج خدمات و فعالیت‌های بخش‌های مختلف شهرداری اردبیل در سایه تلاش همه کارکنان و کارگران این مجموعه هم اکنون در سطح شهر جلوه‌گری می‌کند، گفت: از رضایت و نوع دیدگاه و نظراتی که همشهریان از عملکرد همکاران ما در شهرداری ابراز نموده‌اند، نشان‌دهنده این است که با کمک همکاران در شهرداری اردبیل گام‌های بزرگی برای توسعه، عمران و آبادانی بیشتر شهر مقدس اردبیل برداشته شده است که شامل خدمات روبنایی، زیربنایی، بلندمدت و میان مدت می‌باشد که به فضل الهی در سال 92 نیز با سرعت بیشتری ادامه خواهد داشت.

وی با اشاره به افزایش عملکرد عمرانی شهرداری در سال گذشته افزود: در سایه دلسوزی و تلاش همکارانمان بیش از 227 هزار تن آسفالت در سطح شهر پخش شد و بیش از 3 میلیون و 500 هزار بوته گل در نقاط مختلف شهر کاشته شد به طوری ‌که تنوع و افزایش کیفی و کمی گل‌های کاشته شده نیز در سطح شهر کاملاً به چشم می‌خورد و کارهای زیادی برای توسعه فضای سبز در اقصی نقاط شهر انجام شد که امسال نیز ادامه خواهد داشت.

شهردار اردبیل از دو برابر شدن پیش‌بینی بودجه عمرانی در سال 92 نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: کل بودجه پیش‌بینی شده برای سال 92 حدود 175 میلیارد تومان است که از این رقم حدود 110 میلیارد تومان مربوط به کارهای عمرانی می‌باشد.

در ادامه این مراسم و پس از برگزاری برنامه‌های متنوع و شاد ویژه جشن بوسه بر تجربه، از بازنشستگان و کارگران شهرداری اردبیل با اهدای لوح و جوایزی تجلیل شد.

انتهای پیام/62008/ط30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول