اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار منطقه 20 تهران:

طراوت و توسعه زیربنایی شهر مرهون کارگران خدوم است

شهردار منطقه 20 تهران در مراسم تجلیل از کارگران نمونه این منطقه شادابی، طراوت و توسعه زیر بنایی شهر را مرهون تلاش این قشر خدوم دانست.

طراوت و توسعه زیربنایی شهر مرهون کارگران خدوم است

به گزارش خبرگزاری فارس از جنوب استان تهران، عظیم بابایی ظهر امروز در جمع بیش از 300 کارگر نمونه منطقه 20 گفت: موفقیت‌ها و اهداف محقق شده مدیریت شهری تهران دست‌رنج تلاش و زحمت بی‌دریغ کارگران زحمتکش است که جای تشکر و قدردانی دارد.

شهردار منطقه 20 به نقش موثر این قشر تلاش‌گر در روند توسعه زیربنایی شهر اشاره کرد و افزود: توان مجموعه مدیریت شهری بر این است که با برقراری زمینه‌های لازم آرامش و آسایش شما عزیزان، این تلاش ارزشمند و معنوی استمرار یابد.

وی با تاکید بر حفظ شأن و جایگاه والای کارگران خاطرنشان کرد: جهادگران عرصه کار و تلاش پیش‌قراولان و سفیران عمران و پاکیزگی شهر هستند و بدون وجود و حضور آنان مدیریت اصولی شهر و اجرای برنامه‌های عمران شهری امکان‌پذیر نیست.

این مراسم با حضور شهردار منطقه، قائم مقام، معاونان و مدیران ارشد شهرداری منطقه 20 در فرهنگسرای ولاء برگزار شد که پس از اجرای ویژه برنامه‌های متنوع و شاد از کارگران نمونه این منطقه تقدیر به‌عمل آمد.

انتهای پیام/2462/ط10/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول