اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد خبر داد

توسعه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد در سال تحصیلی جدید

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی شهرکرد گفت: در سال تحصیلی جدید علاوه بر خوابگاه‌های ملکی از ساختمان‌های سطح شهر مکانی که امکانات خوابگاه را دارد برای خوابگاه پسران استفاده کنیم.

توسعه خوابگاه‌های دانشجویی دانشگاه آزاد شهرکرد در سال تحصیلی جدید

یاسین صعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد اظهار کرد: با توجه به اهمیت انتخابات آگاهانه و نقشی که حضور حداکثری مردم در انتخابات دارد، دانشگاه آزاد امکانات خود را در راستای این دو مقوله مهم به کار می‌گیرد تا شور و شعور انتخابات در دانشگاه ایجاد شود.

وی از امکان برگزاری نشست‌های سیاسی در این دانشگاه خبر داد و گفت: یکی از اقدامات مهم در این مورد، این است که فعالان سیاسی بتوانند با رعایت تمام نکات و شرایط شرعی، اخلاقی و قانونی و پس از اخذ مجوز از مراجع ذی‌ربط نشست‌های خود را در این دانشگاه برگزار کنند.

صعیدی تشکیل تشکل‌های دانشجویی را یکی از جلوه‌های خاص فعالیت‌های سیاسی برشمرد و خاطرنشان کرد: دانشجویان بخشی از جامعه قانونمند کشور هستند، از این رو هرگونه فعالیت سیاسی دانشجویان در محیط دانشگاه با توجه به مقررات خاص فعالیت‌های سیاسی دانشگاه، آزاد است.

رئیس دانشگاه آزاد شهرکرد ادامه داد: فعالیت‌های سیاسی در دانشگاه به طور کامل تعریف شده است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه با واحدهای تولیدی این استان خبر داد و گفت: در راستای گسترش فعالیت‌های آموزشی و افزایش تجربه کاری دانشجویان و همراه کردن تئوری با عمل این واحد دانشگاهی قراردادهای مختلفی با واحدهای تولیدی از جمله فولاد فرخشهر، فولاد چهارمحال و واحدهای پرورش ماهی منعقد شده است.

صعیدی افزود: همچنین قراردادهایی نیز با سازمان‌های فنی و حرفه‌ای، تأمین اجتماعی و علوم پزشکی منعقد شده است.

وی وضعیت خوابگاه‌های دانشگاه آزاد را مطلوب ارزیابی کرد و گفت: این دانشگاه سه خوابگاه مجهز دارد که از کیفیت بسیار خوبی برخوردار هستند.

این مسئول ادامه داد: خوابگاه دختران ظرفیت یک هزار و 500 نفر و خوابگاه پسران ظرفیت 300 دانشجو را دارد، البته در سال‌جاری در نظر داریم علاوه بر خوابگاه‌های ملکی از ساختمان‌های سطح شهر مکانی که امکانات خوابگاه را دارد برای خوابگاه پسران استفاده کنیم.

انتهای پیام/68006/خ30/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول