اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مجلس در شورای عالی شهرسازی:

زیرساخت‌های توسعه روستاها توسعه یابد/ روستاها تبدیل به شهر نشوند

نماینده مجلس شورای اسلامی در شورای عالی شهرسازی و معماری خواستار توجه جدی به توسعه زیرساخت‌های توسعه در روستاها شد.

زیرساخت‌های توسعه روستاها توسعه یابد/ روستاها تبدیل به شهر نشوند

کمال علیپور امروز در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در سوادکوه با تاکید بر اینکه مخالف جدی تبدیل روستا به شهر است، اظهار کرد: بنیاد مسکن برای روستاها تسهیلات و امکانات مناسبی را در نظر می‌گیرد ولی در شهرها مردم باید برای خدمات مختلف هزینه بپردازند.

وی اضافه کرد: در برخی موارد مانند تبدیل منطقه ورسک به شهر توریستی باید همکاری و تلاش کرد.

نماینده مجلس شورای اسلامی در شورای عالی شهرسازی و معماری، خواستار اجرایی شدن ماده 99 در شهرستان سوادکوه شد و با بیان اینکه این ماده قانونی کمتر در سوادکوه اجرایی می‌شود، افزود: ساخت و سازها در مزارع و مراتع انجام می‌شود و باید با این ساخت و سازهای غیرقانونی در سوادکوه برخورد شود.

وی با تاکید بر لزوم مشارکت مردم در توسعه، خواستار حضور پررنگ‌تر آنان شد و خاطرنشان کرد: مسئولان برای حل مشکلات مناطق مختلف حضور پررنگ میدانی داشته باشند.

علیپور، خواستار برنامه‌ریزی برای توسعه زیرساخت‌های روستاها شد و افزود: فرماندار سوادکوه برای برخورد با سازندگان اماکن در کنار چشمه‌ها و مزارع و جنگل با محیط زیست و منابع طبیعی هماهنگی لازم و برخورد با متخلفان را اجرایی کند.

نماینده سوادکوه، سوادکوه شمالی، قائمشهر، جویبار و سیمرغ در مجلس شورای اسلامی خواستار توجه جدی به توسعه زیرساخت‌های توسعه در روستاها شد و افزود: توسعه زیرساخت‌ها باعث آماده شدن مقدمات توسعه همه‌جانبه را فراهم می‌آورد.

انتهای پیام/86015/ح20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول