اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای نخستین بار در کشور صورت می‌گیرد

طراحی و رونمایی کارت گیم هوشمند در قزوین

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین گفت: برای نخستین بار در کشور کارت گیم هوشمند در استان قزوین طراحی و با حضور استاندار 18 اردیبهشت ماه همزمان با نمایشگاه الکامپ رونمایی می‌شود.

طراحی و رونمایی کارت گیم هوشمند در قزوین

به گزارش خبرگزاری فارس از قزوین به نقل از روابط عمومی مرکز رسانه‌‌های دیجیتال استان قزوین، سعید پورایمانی با اشاره به اهداف مراکز فرهنگی دیجیتال اظهار داشت: یکی از اهداف مراکز فرهنگی دیجیتال در سراسر کشور ساماندهی و هدایت بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای است.

وی افزود: به این منظور در این استان نیز تاکنون سه دوره مسابقات بازی‌های رایانه‌ای تحت عنوان «جام دیجیتال» با حضور 500 نفر از بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای برگزار شده است.

این مسئول با اشاره به اینکه باشگاه بازی‌های رایانه‌ای کاسپین استان در حال حاضر 820 عضو دارد، عنوان کرد: با توجه به استقبال خوبی که از این مسابقات شد اطلاعات مربوط به بازیکنان بازی‌های رایانه‌‌ای استان قزوین در باشگاه بازی‌های رایانه‌ای که توسط مرکز رسانه‌های دیجیتال استان دایر شده به ثبت رسیده است.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین ادامه داد: علاقمندان به بازی‌های رایانه‌ای می‌توانند برای شرکت در این بازی‌ها به این پایگاه مراجعه کرده و ثبت‌نام کنند.

پورایمانی بیان کرد: مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین بنا دارد با همکاری بانک انصار از طریق صدور کارت شناسایی که قابلیت استفاده بانکی و درجه‌بندی دارد، بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای استان را ساماندهی کند.

وی افزود: افراد صاحب کارت گیم هوشمند می‌توانند با مراجعه به گیم‌نت‌ها و مراکز بازی‌های دیجیتال استان از تخفیف 20 درصدی برخوردار شوند.

این مسئول عنوان کرد: کارت گیم هوشمند حاوی اطلاعات مربوط به بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای شامل تصویر بازیکن، نوع بازی که در آن تخصص و فعالیت دارد و رتبه وی است.

مدیر مرکز رسانه‌های دیجیتال استان قزوین با اشاره به اینکه این کارت گیم‌های هوشمند قابلیت شارژ دارند، گفت: در فاز دوم اجرای این طرح دستگاه‌های هوشمندی را در گیم‌نت‌ها مراکز بازی‌های دیجیتالی استان قرار خواهیم داد که بازیکنان بازی‌های رایانه‌ای با قرار دادن کارت گیم هوشمند خود روی دستگاه تمام اطلاعات شخصی ثبت شده خود در پایگاه اطلاعات را مشاهده کرده و از آخرین وضعیت رتبه‌بندی خود در استان و میزان شارژ باقی مانده برای ادامه بازی با خبر شوند.

انتهای پیام/77002/ب/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول