اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه عنوان کرد

صدور 77 هزار جلد شناسنامه دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد

مدیرکل ثبت احوال کهگیلویه و بویراحمد از صدور 77 هزار جلد شناسنامه دیجیتال در این استان طی سه سال گذشته خبر داد.

صدور 77 هزار جلد شناسنامه دیجیتال در کهگیلویه و بویراحمد

سید رضا حسینیان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در یاسوج اظهار کرد: برای استقرار سازمان الکترونیکی و جلوگیری از جعل و تحریف شناسنامه، صدور شناسنامه‌های دیجیتال در دستور کار قرار گرفته است.

مدیرکل ثبت احوال استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان این‌که صدور شناسنامه مکانیزه برای افراد با سن بیش از 15 سال از سال 89 در استان آغاز شده، افزود: از آن زمان تاکنون بیش از 77 هزار جلد شناسنامه دیجیتال صادر شده است.

حسینیان عنوان کرد: در سال 89 تعداد هفت هزار و 681 جلد، در سال 90 تعداد 30 هزار و 630 جلد و در سال 91 نیز 38 هزار و 983 جلد شناسنامه مکانیزه برای افراد بالای 15 سال در استان کهگیلویه و بویراحمد صادر شد.

وی با بیان اینکه هم اکنون فراخوانی برای تعویض شناسنامه صادر نشده است، تصریح کرد: شناسنامه‌هایی که برای انجام امور سجلی دچار تغییراتی مانند الصاق عکس اولیه، الحاق کلمه سید، تغییر نام و نام خانوادگی و مواردی از این دست می‌شود در اولویت تعویض قرار دارند.

این مسئول امور ثبت هویت بیان کرد: صدور شناسنامه‌های دیجیتال برای استقرار سازمان الکترونیکی و بالا بردن ضریب حفاظتی و امنیتی اطلاعات هویتی و جلوگیری از جعل و تحریف شناسنامه صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/82009/ط20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول