اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

با همت و پیگیری مدیران صدا و سیما

فرستنده دیجیتال گرمه و جاجرم نصب شد

مدیرکل مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی اظهار کرد: فرستنده دیجیتال شهرستان‌های گرمه و جاجرم با همت و پیگیری مدیران صدا و سیما نصب و مورد بهره برداری آزمایشی قرار گرفت.

فرستنده دیجیتال گرمه و جاجرم نصب شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد به نقل از روابط عمومی صدا و سیمای مرکز خراسان شمالی، احمد مهدوی با اشاره به اینکه رسانه استانی در جهت خدمت به مردم از هیچ کوششی دریغ نخواهد کرد، اظها کرد: برای بهره برداری از این پروژه اعتباری بالغ بر سه میلیارد ریال از محل اعتبارات سازمان صدا و سیما تأمین شده است.

وی تصریح کرد: روند رو به رشد تلویزیون دیجیتال در استان رو به افزایش است و طی ماه‌های آینده شاهد گسترش این قابلیت در استان خواهیم بود.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی افزود: با بهره برداری آزمایشی از این فرستنده از این پس مردم شهرهای گرمه و جاجرم، ایور و درق می‌توانند شبکه‌های رادیویی و تلویزیونی دیجیتال را دریافت کنند.

وی یادآور شد: با بهره برداری از این پروژه جمعیتی بالغ بر 40 هزار نفر می‌توانند 19 شبکه تلویزیونی دیجیتال و 16 شبکه رادیویی دیجیتال را دریافت کنند.

این مسئول گفت: این فرستنده دیجیتال با قدرت 200 وات در ایستگاه تلویزیونی شهر گرمه نصب شده است.

وی اظهار کرد: در حال حاضر بیش از 76 درصد جمعیت استان از طریق 10 ایستگاه فرستنده دیجیتال زیر پوشش تلویزیون دیجیتال قرار گرفته‌اند.

مهدوی با اشاره به بهره برداری آزمایشی فرستنده دیجیتال شهر راز گفت: به زودی این فرستنده دیجیتال با حضور مسئولان مورد بهره برداری رسمی قرار گیرد.

مدیرکل مرکز صدا و سیمای خراسان شمالی خاطرنشان کرد: فرستنده دیجیتال شهر غلامان و جرگلان هم در دست پیگیری و اقدام است.

انتهای پیام/63001/غ/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول