اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

صبح امروز انجام گرفت

برگزاری کارگاه آموزشی هیئت‌های اجرایی شوراهای شهر و روستای شمال آذربایجان غربی

صبح امروز کارگاه آموزشی یک روزه هیئت‌های اجرایی شوراهای شهر و روستای شهرستان‌های شمال استان آذربایجان غربی برگزار شد.

برگزاری کارگاه آموزشی هیئت‌های اجرایی شوراهای شهر و روستای شمال آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری فارس از خوی غلامحسین عماری فرماندار خوی صبح امروز در کارگاه آموزشی یک روزه هیئت‌های اجرایی شوراهای شهر و روستای شهرستان‌های شمال استان آذربایجان غربی که در سالن آمفی‌تئاتر جمعیت هلال احمر خوی به میزبانی فرمانداری این شهرستان برگزار شد، اظهار داشت: کارگاه آموزشی یک روزه هیئت‌های اجرایی شوراهای شهر و روستای شهرستان‌های شمال استان آذربایجان غربی با هدف آشنایی هر چه بیش‌تر دست‌اندرکاران و مجریان برگزاری انتخابات با نحوه برگزاری انتخابات شورای شهر و روستاها برگزار می‌شود.

وی با اشاره به حضور 250 نفر از عوامل دست‌اندرکار در برگزاری این انتخابات در کارگاه آموزشی، افزود: برگزاری این کارگاه‌ها می‌تواند میزان خطا و انحراف‌ها را در حین برگزاری انتخابات کاهش دهد.

عماری با تاکید بر توجه به کیفیت انتخابات، خاطرنشان کرد: در کارگاه آموزشی یک روزه هیئت‌های اجرایی شوراهای شهر و روستای شهرستان‌های شمال استان آذربایجان غربی، کیفیت برگزاری انتخابات، تبلیغات، جرائم و تخلفات انتخاباتی، شکایات و نحوه رسیدگی به آن‌ها مورد بحث و بررسی قرار گرفته است.

وی با اشاره به اهمیت برگزاری این کارگاه‌های آموزشی، اعلام کرد: برگزاری این دوره‌های آموزشی گام موثری در راستای برگزاری هر چه بهتر انتخابات بر می‌دارد.

انتهای پیام/61001/ی20/ظ1004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول