اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار مازندران:

انجام سفرهای استانی در هیچ دولتی مرسوم نبود

استاندار مازندران با تاکید بر اینکه انجام سفرهای استانی در هیچ دولتی مرسوم نبود، گفت: سفرهای استانی دولت در راستای میثاقی که احمدی‌نژاد با مردم مطرح کرد درحال انجام است.

انجام سفرهای استانی در هیچ دولتی مرسوم نبود

به گزارش خبرنگار خبرگزاری فارس از شهرستان ساری، سید علی اکبر طاهایی صبح امروز در جلسه شورای برنامه‌ریزی استانداری مازندران درباره انتقاد برخی از موضوع سفرهای رئیس جمهور به استان‌ها، منشا این اظهارنظرها را از روی ناآگاهی عنوان کرد.

وی با تاکید بر اینکه انجام سفرهای استانی در هیچ دولتی مرسوم نبود، ادامه داد: سفرهای دولت در کشور در راستای میثاقی که احمدی‌نژاد با مردم مطرح کرد درحال انجام است.

استاندار مازندران با اشاره به اقدامات موثر دولت در  استان‌های کشور گفت: برخی از استان‌ها در اجرای کار و مصوبات دولت جدی‌تر بودند و از ظرفیت دولت برای توسعه استان خویش اقدام مناسبی انجام دادند اما مازندران نتوانست از ظرفیت یاران مازندرانی دولت حداکثر استفاده را ببرد و این موضوع تنها به من مربوط می‌‌شود.

نماینده عالی دولت در مازندران در ادامه حضور نیروهای مازندرانی در دولت را بی‌سابقه برشمرد.

وی در مورد مطرح شدن برخی از اطرافیان رئیس جمهور برای ریاست جمهوری در دوره یازدهم با طرح پرسشی گفت: فرض کنید رئیس جمهور آرزو دارد یک نفر بعد از وی، امور مملکت را در دست بگیرد. آیا این جرم است.

استاندار مازندران تصریح کرد: دولت‌های دیگر هم این آرزو را داشتند، خاتمی می‌خواست بعد از خودش مصطفی معین باشد و هاشمی دوست داشت ناطق نوری، رئیس جمهور شود.

وی ادامه داد: علائق شخصی رئیس جمهور ربطی به جامعه ندارد، اگر رئیس جمهور نظری داشته باشد به کل جامعه ارتباط ندارد.

استاندار مازندران ادامه داد: احمدی‌نژاد دلش می‌خواهد فردی که رئیس جمهور می‌شود در راستای سیاست‌های وی باشد. کجای این موضوع خلاف است.

وی در ادامه با اشاره به حضور داوطلبان ریاست جمهوری در مازندران گفت: کاندیدای ریاست جمهوری وارد استان می‌شوند و به همه خوش‌آمد می‌گوییم. 

طاهایی گفت: کسی نباید مانع حضور آنها در مازندران شود، این موضوع از لحاظ قانونی مشکل دارد اما برای ایجاد موج انتخاباتی، مانع فعالیت کسی نشدیم.

وی در پایان تاکید کرد: باید دقت شود از هزینه بیت‌المال برای انتخابات هزینه نشود.

انتهای پیام/86004/ت30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول