اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر آموزش و پرورش کاشان خبر داد

افتتاح خانه پینگ پنگ کاشان در هفته معلم

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان از افتتاح خانه پینگ پنگ آموزش و پرورش این شهرستان در هفته معلم خبر داد.

افتتاح خانه پینگ پنگ کاشان در هفته معلم

حسین حنطه‌ای امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: خانه پینگ پنگ کاشان در مجموعه ورزشی شهدای دانش‌آموز این شهرستان با 550 متر مربع مساحت شامل 450 متر مربع زیربنا و 100 متر مربع ساختمان اداری است که برای آن علاوه بر رختکن و سرویس‌های بهداشتی، جدیدترین تجهیزات و امکانات ورزشی رشته پینگ پنگ از جمله میزهای درجه یک و دارای استاندارد جهانی تهیه شده است. 

وی هزینه اجرای خانه پینگ پنگ آموزش و پرورش کاشان را بالغ بر دو میلیارد و 500 میلیون ریال اعلام کرد و افزود: اعتبارات هزینه شده برای این پروژه از منابع مختلف تأمین و به صورت خودجوش و 100 درصد امانی توسط مدیریت آموزش و پرورش شهرستان کاشان در مدت شش ماه احداث و آماده افتتاح و بهره‌برداری شده است.

مدیر آموزش و پرورش شهرستان کاشان، آموزش پینگ پنگ ویژه دانش‌آموزان دختر و پسر پایه‌های پنجم و ششم ابتدایی در سانس‌های صبح و همچنین آموزش‌های تخصصی پینگ پنگ دانش‌آموزان مدارس شهرستان کاشان در سانس بعد از ظهر را از جمله برنامه‌های خانه پینگ پنگ آموزش و پرورش این شهرستان اعلام کرد.

حنطه‌ای همچنین استفاده از خانه پینگ پنگ را به عنوان پایگاه قهرمانی پینگ پنگ کاشان و شکوفایی استعدادهای بالقوه این رشته در کاشان را از مهمترین فعالیت‌های برنامه‌ریزی شده آموزش و پرورش کاشان برای این خانه ذکر کرد و افزود: برای شکوفایی استعدادهای پینگ پنگ کاشان تأسیس خانه پینگ پنگ کاشان یکی از مهمترین زیرساخت‌های ضروری این رشته به شمار می‌رفت.

وی متذکر شد: پریسا صمدی عضو تیم ملی پینگ پنگ کشور و محمدامین و محمدرضا حنطه‌ای از بازیکنان مطرح پینگ پنگ شهرستان کاشان در مسابقات کشوری و تیم ملی ایران نیز حاضر هستند.

انتهای پیام/2406/ر20/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول