اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار جم خبر داد

برگزاری 60 برنامه هفته معلم در شهرستان جم

فرماندار جم از برگزاری 60 برنامه هفته معلم در شهرستان جم خبر داد.

برگزاری 60 برنامه هفته معلم در شهرستان جم

به گزارش خبرگزاری فارس از جم، عبدالرسول زارع پیش از ظهر امروز در جلسه ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان جم با بیان اینکه امسال تقارن ولادت بزرگ بانوی دو عالم و هفته زن با هفته معلم را داریم، اظهار داشت: سوره‌های مبارکه کوثر، انسان، قدر و آیات تطهیر و مباهله در شأن و منزلت حضرت زهرا (س) نازل شده است و ما به عنوان رهروان آن بزرگوار وظیفه داریم تا از سیره حضرت فاطمه (س) به عنوان نمونه عملی رفتاری در زندگی خود الگوگیری کنیم.

رئیس ستاد بزرگداشت مقام معلم شهرستان جم به نقش برجسته معلم اشاره کرد و افزود: معلم نقش مهمی در استقلال و رشد و توسعه جامعه دارد و باید فارغ از دغدغه‌های متعدد، به ایفای نقش سازنده خود بپردازد.

زارع تصریح کرد: فلسفه نامگذاری روز شهادت علامه شهید مطهری به نام روز معلم به این دلیل بوده که جایگاه معلم ارتقاء پیدا کند و اندیشه‌های انسان‌ساز شهید مطهری توسط معلمین عزیز ترویج شود.

رئیس شورای آموزش و پرورش شهرستان جم در بخش دیگری از سخنان خود گفت: جایگاه، منزلت و مقام معلم، جایگاه بسیار والایی است زیرا معلم با کار خود که ترویج علم و روشنایی است تاریکی‌ها را به نور تبدیل می‌کند و همه ما به عنوان خدمتگزاران جامعه معلمان، باید بکوشیم تا گرامیداشت شأن و منزلت معلمان در جامعه نهادینه شود و این تکریم مختص به یک روز و یا یک هفته خاص نباشد.

وی ضمن بیان اهمیت و جایگاه معلم بر ضرورت مشارکت تمام نهادها، ارگان‌ها و سازمان‌ها در تکریم مقام والای معلم و زنده نگه داشتن یاد و خاطره استاد شهید مرتضی مطهری تاکید کرد.

فرماندار جم از برگزاری 60 برنامه هفته معلم در شهرستان جم خبر داد و اظهار داشت: در هفته بزرگداشت مقام معلم در شهرستان جم 60 ویژه برنامه از جمله دیدار با خانواده‌های شهدای فرهنگی، تجلیل از فرهنگیان بازنشسته، تجلیل از دانش‌آموزان برتر و تقدیر از معلمان نمونه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/2451/غ20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول