اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار اردبیل:

کار تربیتی برای کودکان سقف و محدودیت ندارد

استاندار اردبیل گفت: پایه و اساس توسعه فرهنگی کار تربیتی برای کودکان است که هیچ سقفی را نمی‌توان برای آن در نظر گرفت.

کار تربیتی برای کودکان سقف و محدودیت ندارد

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، اکبر نیکزاد عصر امروز در نشست با مدیر کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل بر لزوم ارتقای ساختار سازمانی کانون پرورش فکری به اداره‌کل و تبیین جایگاه رفیع فرهنگ در جامعه تأکید کرد.

وی با اشاره به نقش مؤثر مراکز کانون پرورش فکری در تربیت و ارتقای سطح فرهنگ کودکان و نوجوانان جامعه تصریح کرد: مسئولان امور اجتماعی در استان باید همکاری خود را با کانون پرورش فکری توسعه دهند.

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، مدیرکل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان استان اردبیل نیز در این جلسه با ارایه گزارشی از فعالیت‌ها و موفقیت‌های کانون استان از توجه ویژه استاندار به کانون قدردانی کرد و خواستار اتخاذ تدابیر و تمهیدات لازم برای احداث کانون‌سرا در شهر توریستی سرعین شد.

ناهید الله‌وردی‌زاده، توسعه و تعمیق محتوای فعالیت‌های کانون را اولویت سیاست‌گذاری‌های کلان استان دانست و خاطرنشان کرد: تشکیل کارگروه کودک و نوجوان که اولین جلسه آن سال گذشته برگزار شد، گام مؤثری در همگرایی برنامه‌های فرهنگی این حوزه است.

انتهای پیام/62002/ذ20/چ3000 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول