اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی صورت می‌گیرد

افتتاح مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی زاهدان

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسداران مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی در زاهدان افتتاح می‌شود.

افتتاح مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی زاهدان

به گزارش خبرگزاری فارس از زاهدان حجت‌الاسلام برهان باقری صبح امروز در نشست مطبوعاتی با خبرنگاران اظهار داشت: به مناسبت سالروز شهادت علامه شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی از مربیان و هادیان سیاسی نمونه سپاه فجر استان تجلیل خواهد شد چرا که بسیج و سپاه باید همانند قبل همچنان در تبعیت از ولایت پیشرو باشند.

وی از تحت پوشش قرار دادن 200 نفر در رده‌های سپاه، نیروی دریایی، نیروی زمینی، نیروی هوایی در مرکز تداوم تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی خبر داد.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان با اشاره به عرصه سیاسی و اقتصادی بیان کرد: یکی از برنامه‌های مسئولان کشور در زمینه شعار حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی که باید مورد توجه ویژه ملت ایران قرار گیرد، تبلور حماسه سیاسی با حضور حداکثری پای صندوق‌های رأی برای انتخاباتی سالم است که در این زمینه تنها بحث کمیت مطرح نیست بلکه در انتخابات کیفیت اهمیت بیشتری دارد.

وی ادامه داد: کیفیت در انتخابات به منظور انتخاب یک کاندیدا از میان کاندیداهایی اصلح با بالاترین آراء است چرا که تمام جریان‌های گفتمانی آماده حضور و ورود به عرصه انتخابات هستند در این میان وضعیت جریان‌شناسی اصلاحات قدری قابل تامل است.

وی با اشاره به زمینه‌های بیداری اسلامی از دیدگاه شهید مطهری بیان کرد: مسأله بیداری اسلامی در جهان کنونی مسأله بسیار مهمى است و از این سرمایه بالاتر براى اجتماع وجود ندارد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان با بیان اینکه بیگانگان برای انتخابات سال 92 برنامه دارند اضافه کرد: اگر فتنه‌‌ سال 88 نبود دشمن امیدوار نمی‌شد اما می‌توان با حضور 85 درصدی تمام معاملات دشمنان را نقش بر آب کرد.

وی با گرامیداشت مناسبت‌های ماه جاری ادامه داد: 12 اردیبهشت روز معلم است که با سالروز شهادت مرتضی مطهری گره خورده، ریشه در سال‌های پیش از انقلاب دارد که حوادث آن روز با شهادت استاد تثبیت شده است.

مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه سلمان افزود: یازدهم اردیبهشت روز جهانی کارگر است، بهانه‌ای ایجاد می‌کند تا کمی جدی‌تر و انحصاری‌تر به این قشر ارزشمند پرداخته و دردهای پنهان آنها را نیز واگویه کنیم.

باقری با تشریح 16 برنامه‌‌ مختلف به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی گفت: هفتم اردیبهشت دیدار با نماینده ولی فقیه در سیستان و بلوچستان و امام جمعه‌های سراسر این استان، همایش تجلیل از مربیان و مدیران برگزیده در سراسر این استان، نواختن سرود شهید مطهری که مهم‌ترین خدمات استاد مطهری در طول حیات پر برکتش ارائه ایدئولوژی اصیل اسلامی از طریق درس و سخنرانی و تألیف کتاب است، برپایی نمایشگاه آثار استاد مطهری از سوی بسیج طلاب سیستان و بلوچستان از جمله برنامه‌هایی است که در این هفته برگزار می‌شود.

وی ادامه داد: هشتم اردیبهشت ماه جاری نشست علمی در زمینه سیره و شخصیت شهید مطهری، محفل انس با قرآن توسط بسیج طلاب در نواحی مختلف استان نیز برگزار می‌شود.

انتهای پیام/75004/غ30/ث3001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول