اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه پردیس:

برگزاری انتخابات شوراها از مظاهر مردم‏سالاری دینی است

امام جمعه رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی، یکی از مظاهر مردم‏سالاری دینی را برگزاری انتخابات شوراها دانست و خواستار قدر دانستن این موهبت الهی شد.

برگزاری انتخابات شوراها از مظاهر مردم‏سالاری دینی است

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، حجت‏‌الاسلام حسین توسلی ظهر امروز در مراسمی که در سالن آمفی‏تئاتر شهرداری پردیس با حضور فرماندار، شهردار و اعضای شورای شهر پردیس و بومهن و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان برگزار شد، ضمن تبریک فرا رسیدن روز شوراها اظهار کرد: شوراها در امور عمرانی و فرهنگی نقش مهمی دارند.

وی تصریح کرد: خدمت این دوره شوراها از چهار به شش سال افزایش یافت و دو سال بیشتر به درازا کشید و این موهبتی بود که امکان خدمت بیشتر را به اعضای شوراهای اسلامی داد.

امام جمعه رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی، مسئولیت را دارای دو چهره دانست و ادامه داد: اگر شوراها طبق دستورات اسلام عمل کنند، بهترین عملکرد را خواهند داشت.

توسلی ادامه داد: عبادت همان خدمت به خلق است و خدا زمینه را برای اعضای شوراها فراهم کرده تا گره‏ای از مشکلات مردم باز کنند.

وی افزود: دومین چهره این مسئولیت را خدا به عنوان امانت در اختیار اعضای شوراها قرار داده و بازخواست شدن مقابل خدا و بندگان خدا مشکل و دشوار خواهد بود.

امام جمعه رودهن، بومهن، پردیس و آبعلی ادامه داد: مقام معظم رهبری فرمودند که ارزش قانون اساسی این‏گونه است که حتی بالاترین مقام نظام را به واسطه خبرگان رهبری و به انتخاب مردم واگذار کرده است.

توسلی افزود: یکی از مظاهر مردم‏سالاری دینی، برگزاری انتخابات شوراهاست و شوراها نقش بسیار پررنگی در امور عمرانی و فرهنگی شهرها ایفا می‏کنند.

انتهای پیام/67011/ز30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول