اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس مطرح کرد

نبود زیرساخت‏های لازم در پردیس / شوراها وارد میدان شوند

فرماندار شهرستان پردیس از نبود زیرساخت‏های لازم در پردیس خبر داد و گفت: شوراها باید برای رفع کمبودها وارد میدان شوند.

نبود زیرساخت‏های لازم در پردیس / شوراها وارد میدان شوند

ایرج بیگدلو سه‌شنبه در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران افزود: مردم توقعات زیادی دارند و با توجه به نبود زیرساخت‏های لازم در منطقه، مسئولیت شوراها دو برابر می‏شود و این کار در روستاها سخت‏تر نیز خواهد بود.

بیگدلو افزود: در شهرهای مهاجرپذیر به واسطه قومیت‏ها و فرهنگ‏های مختلف و رشد بی‏رویه شهرها توقعاتی به وجود می‏آید که مدیریت شهری را با چالش روبه‏رو می‏کند.

وی افزود:کسانی که وارد شوراها می‏شوند، باید نگاهی کارشناسانه به مسائل داشته باشند و ضروری است که مسائل و اختیارات خود را به طور کامل مطالعه کنند تا با قول‏ها و وعده‏هایی که اگرچه خود فرد خواهان انجام آن است ولی چارچوب اختیارات و قوانین نمی‏گذارد به آن عمل کنند، مردم را ناامید نسازند.

لزوم مطالعه قوانین و مقررات شهری و روستایی

فرماندار شهرستان پردیس افزود: در غیر این صورت، این افراد متهم به عوام‏فریبی و درو‏غ‏گویی می‏شود و لازم است تا با مطالعه قوانین و مقررات شهری و روستایی و دقت نظر دچار این مشکلات نشوند.

بیگدلو گفت: شوراها و شهرداری‏ها لازم و مبذول یکدیگرند و برای رسیدگی به امور، هر دو باید به یک مقدار قوی عمل کنند تا بتوانند با مصوبات قوی شورا و اجرایی کردن آن توسط شهردار به سرمنزل مقصود برسند؛ در غیر این صورت دچار مشکل خواهند شد.

انتهای پیام/67011/ق20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول