اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار پردیس:

16 نماینده امسال وارد شوراهای شهر پردیس و بومهن می‏شوند

فرماندار شهرستان پردیس گفت: 16 نماینده امسال با انتخاب مردم در انتخابات خرداد ماه وارد شوراهای شهر پردیس و بومهن می‏شوند.

16 نماینده امسال وارد شوراهای شهر پردیس و بومهن می‏شوند

ایرج بیگدلو امروز در حاشیه مراسمی که در سالن آمفی‏تئاتر شهرداری پردیس و با حضور امام جمعه، شهردار و اعضای شورای شهر پردیس و بومهن و اعضای شوراهای اسلامی روستاهای این شهرستان برگزار شد، در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران افزود: شهرستان پردیس و حومه آن همواره دارای شرایط ویژه‏ای بوده است و امسال نیز شاهد انتخاباتی حساس و سرنوشت‏ساز در این منطقه خواهیم بود.

وی تصریح کرد: شهرستان پردیس با توجه به مهاجرپذیر بودن آن نیاز مبرمی به فعالیت شوراهای اسلامی در شهرها و روستا بر اساس برنامه و تقویم زمانی دارد.

فرماندار شهرستان پردیس از ورود 16 نفر به شوراهای اسلامی شهرهای پردیس و بومهن در سال‌جاری خبر داد و گفت: از این تعداد، بومهن دارای 9 نفر نماینده و پردیس دارای هفت نفر عضو شورای شهر خواهد بود.

کاندیداهای انتخاباتی متهم به عوام‏فریبی و درو‏غ‏گویی نشوند

فرماندار شهرستان پردیس همچنین گفت: کاندیداهای انتخابات شوراهای اسلامی شهر و روستا باید به گونه‏ای تبلیغ کنند که متهم به عوام‏فریبی و درو‏غ‏گویی نشود.

به گزارش خبرگزاری فارس از شرق استان تهران، بیگدلو ضمن تبریک فرا رسیدن روز شوراها اظهار داشت: یکی از اصول مترقی نظام مقدس جمهوری اسلامی، بهره‏گیری از خرد جمعی شوراها در راستای مدیریت شهری است.

وی تصریح کرد: شوراها یکی از معدود نهادهایی هستند که در قانون اساسی، هشت بند یا ماده قانونی برای آنها در نظر گرفته شده و این نشان‏دهنده ضرورت و جایگاه مردمی شوراهاست.

فرماندار شهرستان پردیس ادامه داد: علی‏رغم دور اول شوراها که ممکن بود با فراز و نشیب‏هایی روبه‏رو شود؛ با مطالعه اعمال و رفتاری که در گذشته بوده، امور دوره به دوره پالایش شده و اتفاقات خوب و نیکی رخ داده است.

بیگدلو اضافه کرد: وظیفه اعضای شوراهایی که با جلب اعتماد مردم وارد این جایگاه مردمی می‏شوند، وظیفه‏ای سنگین است.

انتهای پیام/67011/خ30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول